12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    milann

MSN met push-notificatie.??

Is er al een msn app die gebruik maakt van push-notificatie?
    Heb BeejiveIM gevonden maar die is nog niet beschikbaar?

Baal er van als ik msn aanzet op mijn iPhone dat als ik wordt gebelt, even een sms wil sturen, of even op internet wil ik msn steeds opnieuw moet aanmelden.

Bijdrager
    Martijn Snels

MobileChat blijft wel ingelogd en kan je op de hoogte houden via SMS of E-mail (tot Push-notify beschikbaar is). Push-notification is op dit moment nog niet mogelijk in de SDK aangezien Apple die server nog niet heeft draaien.

Bijdrager
    The JM

Parlingo houdt je ook aangemeld via hun eigen servers.

Bijdrager
    Koen K

Palringo is echt een mooie app! En nog helemaal gratis ook.

Bijdrager
    milann

maar toch als ik Parlingo gebruikt heb en een uur laterhet programma weer open gaat hij toch vaak opnieuw aanmelden…

Bijdrager
    MrPapple

Weet er ondertussen al iemand hoe je de notificaties van Beejive ontvangt? (je hebt MobileMe nodig, maar dat is geen probleem:) ) maar krijg je de notificaties via mail of via een berichtje zoals wanneer je een smsje ontvangt?

Bijdrager
    Rotterdamned
    Bijdrager
    MrPapple
    ”Rotterdamned”

via e-mail:
    http://www.beejive.com/support/iphone/index.htm?s=tips

Jammer, ik hoop echt dat Apple snel op de proppen komt met die push notification service! Dan word IM op de iPhone pas echt leuk! :D

Bijdrager
    Rotterdamned

Ik hoop het ook. Beejive heeft al aangegeven klaar te zijn voor push functionaliteit.

Er schijnt nieuwe push ondersteuning aanwezig te zijn in de nieuwe 2.2 firmware maar de vraag is dan natuurlijk in welke mate dit te gebruiken is door applicaties.

Bijdrager
    cvdd

Ik heb BeejiveIM op een jailbroken iPod touch en ik moet zeggen dat het lekker werkt. Ik heb geen MobileMe maar ik heb wel een gratis Exchange account van Mail2Web.com. Heb even een testje gedaan en ik krijg binnen de 10 seconden een E-mail binnen als er een notificatie is als BeejiveIM inactief is.

Bijdrager
    milann

Heb nu ook BeejiveIM. Staat nu in de appstore.
    Maar als 2.2 uitkomt komt die pushnotificatie er bij?

Bijdrager
    Oost

Dat is dus nog niet zeker;)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.