11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    thomasvaren

MSN met cam?

Biedt Microsoft inmiddels de mogelijkheid aan Mac-gebruikers om met msn te kunnen cammen?
    Volgens mij is het bijna 2009 en nog steeds is chatten met webcam op de Mac niet mogelijk.

Bijdrager
    victor93

Nee jammer genoeg nog niet. maar volgens mij is er wel een msn opkomst die het ondersteund

Bijdrager
    Blieper

Msn dan met ‘Mercury’, zelf effe zoeken op http://www.versiontracker.com :wink:

Vooruit dan, hier is de link Mercury

Geblokkeerd
    Anoniem

Ze hebben jaaaren (3 jaar?) geleden al aangegeven dat ze ermee bezig zijn, en voor die tijd
    hebben ze aangegeven dat dit niet mogelijk is vanwege het type server waar de webcamfunctie
    op draait ofzo.

Kortom; vooral heel veel onzinverkopers daar.

Wil je webcammen met MSN?
    – aMSN
    – Mercury

Wil je webcammen met MSN-messenger voor de Mac? Dan moet je nog een paar jaar geduld
    hebben. Ze gaven met de eerste beta’s van de huidige versie al aan dat webcammen mogelijk
    zou zijn, terwijl dat in de uiteindelijke versie toch niet het geval is.

Bijdrager
    iDecide

Het blijft inderdaad een apart verhaal, gelukkig ondersteund Skype op MacOSX de webcam wel gewoon. Heb laatst aMSN gedownload, maar vind het tot nu toe helemaal niks.

Bijdrager
    Josebo.

Skype werkt inderdaad perfect met de webcam!

Bijdrager
    roy

Alleen is skype geen msn :?

Probeer aMSN, en zoek een mooi skin erbij, dan ziet het er enigszins nog wel goed uit. Het is het niet helemaal maar het werkt. En een beetje stoeien in de aMSN instellingen levert nog wel leuke dingen op. Zoals het opslaan van al je webcamsessies enz..

Bijdrager
    B-mac-fan

Er zou eind 2008 een geheel nieuwe versie op de markt komen.

Windows Live Messenger 9

Meer info: http://macwereld.nl/nieuws/2007/11/microsoft_werkt_aan_compleet_nieuwe_mac_versie_messenger

Bijdrager
    T-sec

En wanneer mensen VM Ware Fusion + Windows draaien, en daar binnen de nieuwste Windows Life MSN versie?

Bijdrager
    CMD-Z

dat vraag ik me idd ook af, werkt het in vmware wel?

Bijdrager
    Switch

In een “virtuele Windows” zoals VMware of Parallels kun je met de iSight cammen, daarvoor heb je de iSight drivers voor Windows nodig. Ik heb wel gelezen dat er een flinke zoom in de beelden zit, zodat je verder naar achteren moet gaan zitten. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ook had in Parallels+XP+Live Messenger, maar ik gebruik nu naar volle tevredenheid Mercury Messenger.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.