12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    arminas

msn met adium

Hoi,

Ik heb adium al een tijdje en mijn msn accounds werken goed, tot voor gisteren, nu loggen ze niet meer in? weet iemand wat het probleem is of wat ik kan doen? ik heb adium geupdate…

Bijdrager
    buxx

Ik zou ervanuit gaan dat MSN moeilijk doen, dat is zeker niet ondenkbaar.

Bijdrager
    MauZ

bekend probleem, heb dat ook vaak gehad, ligt niet aan adium.

Bijdrager
    ram0n

Msn netwerk probleem!
    heb ik ook idd al vaak meegemaakt!

Bijdrager
    arminas

wat kan ik daar aan doen? en hoe hersteld zich het probleem?

Bijdrager
    Nic

…Gewoon een uurtje ofzo wachten tot ‘ie ’t weer doet.

Bijdrager
    minijob

Nee ligt idd niet aan Adium… Zeker microsoft:x :moe:

Bijdrager
    MauZ

wat minjob zegt, met msn7.5 ligt het net zo hard plat.

Bijdrager
    arminas

IK heb daar nooit last van, en nu gaat die ineens niet meer? weet er misschien iemand hoe je adium verwijderd? en terug herinstaleerd? misschien helpt dat???

Bijdrager
    Peett-

Het ligt niet aan Adium zoals al werd gezegd. Dus Adium herinstalleren zal niet helpen..

Als je het toch wilt doen: Gooi Adium uit je programma’s en leeg je prullenbak, als je de .dmg nog hebt moet je daar gewoon op dubbelklikken en komt het witte schijfje. Van daaruit Adium weer naar je programma’s slepen.. Als je de .dmg niet meer hebt moet je hem op http://www.adiumx.com even downloaden..

Bijdrager
    TomJK

Iets heel anders want ik vind het zonde hiervoor een nieuw topic te starten maar weet iemand of de ontwikkelaars van adium bezig zijn met:
    – custom emoticons
    – sneller veranderen van msn plaatjes
    – de ‘ondernamen’ bij msn gebruikers (je kan naast je naam ook nog een extra veld invoeren sinds msn 7 dacht ik)
    – webcam natuurlijk;)

Dit aangezien ik toch twijfel of ik niet moet overstappen op Amsn. Ik heb het nu een paar keer gebruikt en vooral die emoticons en webcam zijn erg leuk maar voor de rest vind ik Adium toch fijner. Als de bovenstaande zaken binnen afzienbare tijd (versie 1.0) worden opgelost dan wil ik toch graag bij Adium blijven maar anders ga ik maar eens flink wennen aan Amsn (grafisch/transparatie en de snelheid vallen me tegen)

OF:
    iChat, is er een mogelijkheid dat dat meer wordt afgestemd op msn user zodat de bovenstaande zaken daarbij werken? Of is dat uit te sluiten?

Bijdrager
    Peett-

Hmm, webcamsupport kan wel handig zijn maar de rest gaat denk ik ten koste van de snelheid.
    Adium wordt veel gebruikt omdat het stabiel en snel is en met al die spulletjes erbij wordt hij denk ik langzamer en onstabieler.

Maar dit denk ik.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.