14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    carpebios

MSN Messenger [sing out]

Ik heb de laatste 2 dagen nog al last van msn messenger. soms logt hij opeens uit en zegt hij dat de service not available is.

Hebben hier toevallig meer mensen last van?

Bijdrager
    mvdenberg

Nee. Geen problemen. Ik gebruik Adium als msn client.

Bijdrager
    carpebios

Ik heb het dus echt over msn messenger. Geen andere clients ook al maken ze gebruik van mss de zelfde service.

Ondertussen doet hij het al weer. Maar toch vaak drop outs

Inactief
    Anoniem

Ik heb hier geen last van met MSN. Ik MSN van Microsoft fijner dan Adium. Maar ik denk dat dat wennen is.

Bijdrager
    carpebios

Nogmaals probeer jullie drang naar deze is beter dan de ander in te houden.
    Het gaat mij er echter om of iemand hier mijn ervaring deel over het out-signen van je account.

Bijdrager
    Hansfree

Ben ik echt helemaal met je eens. Je kan geen vraag over MSN stellen of het is wel “het is messenger voor Mac” of “eeeeh, ik gebruik adium”, mensen dat is de vraag niet of je adium gebruikt…

Bijdrager
    greatpetie83

kan het niet aan je (misschien draadloze) verbinding liggen die af en toe wegvalt en dus gelijk msn uitlogt

Bijdrager
    deSpaanseRente

tja.

feit blijft dat adium wel effectief veel beter is dan de mac(brol)messenger van microsoft, en amper last heeft van die problemen.

Bijdrager
    mvdenberg
    ”Hansfree”

Ben ik echt helemaal met je eens. Je kan geen vraag over MSN stellen of het is wel “het is messenger voor Mac” of “eeeeh, ik gebruik adium”, mensen dat is de vraag niet of je adium gebruikt…

De topicstarter vroeg of anderen dit probleem ook hadden: signout progblemen op msn. De TS meldde dat hij het al een paar dagen heeft.
    Nu zit ik de laatste dagen veel achter de computer: werk aan een scriptie. En zit dus veel op msn (invisible modus). Ik heb geen last van deze verschijnselen. Het leek mij wel handig om te melden welke client ik gebruik, dan weet de TS dat. Ik heb het niet gezegd om op te scheppen of om iedereen maar op Adium te krijgen. Het kan me geen bal schelen wat iedereen voor client gebruikt.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Ik heb er geen last van met Microsoft Messenger (6.0.3).

Bijdrager
    Jack4ya

Ik wel en ik gebruik wel Adium…

Het lijkt dus niet software gerelateerd 8)

Bijdrager
    RobinZwama

Als ik mijn MSN open, gaat ie meteen weer uit. Mooi laten zo:P

Bijdrager
    mvdenberg

Niks meer aan doen :sealed:

Bijdrager
    carpebios

Het probleem lijkt opgelost te zijn. Geen singouts meer gelukkig. Misschien dan toch de service aan het testen voor video en audio;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.