30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    Nick Nack

Msn Messenger probleem.

Ik heb een probleempje met Messenger.

Op de een of andere reden krijg ik alles wat ik typ een minuut later terug, de helft komt maar door, en het komt niet door mijn firewall.

Hoe kan dit?

Of moet ik gewoon dat Microsoft *$&#^ Programma eraf gooien en Proteus erop zetten?

Alvast bedankt,

Bijdrager
    Brac

Je krijgt het terug als wat? Doet het probleem zich bij iedereen in je lijst zich voor? Soms als mensen problemen hebben met hun messenger kan het zijn dat je je getypte berichten terugkrijgt als zijnde een ‘kan niet worden afgelevert’ bericht. Dit is volkomen normaal en ligt volgens mij niet aan je programma.

Bijdrager
    DK master

Ik zou gewoon voor Adium gaan:) veel stabieler, sneller, en véél mooier:D

Bijdrager
    computer space
    ”DK

aMSN 8)

Bijdrager
    Goci

Alleen de bestandoverdrachten zijn een stuk minder bij Adium.:?

Ik gebruik zelf MSN Messenger, en heb er nooit serieuze problemen mee. Adium geprobeerd, maar ik kon er te moeilijk aan wennen (naam veranderen kan, maar via een enorme omweg, verder zie je die ook niet in het hoofdscherm, en zoals gezegd is de bestandoverdracht niet zo geweldig). Maar het is wel een mooi programmaatje.. je kunt de looks op zo veel verschillende manieren aanpassen.

Bijdrager
    roy

Heb ook een handje van Adium aanbevelen maar dat vraagt de topic starter niet……

Heb je iets draaien zoals Bittorrent ofzo? dat veel netwerkconnecties gebruikt? Had vroeger dat probleem op een windows xp machine, en dat kwam door een combinatie van een router die niet veel connecties naar het internet aan kon, en download programma’s die juist veel connecties maken.

Bijdrager
    Nick Nack

Ik weet het niet, krijg bij bijna alles terug in de zin van: “Kan niet bezorgd worden”

Maar gebruik nu Proteus, nog mooier ook:D

Bijdrager
    yougina

iChat met Jabber! Je bent eerst echt ontzettend lang bezig om uit te vogelen hoe je het moet opzetten maar daarna werkt het super.

Bijdrager
    roy

Heb je dezelfde problemen als je echt snel berichten achter elkaar verstuurd

Bijdrager
    AdriaanB

Ik ben nu Adium ff aan het uitproberen, maar is er een manier om wat leuke emoticons van aMSN naar Adium te verplaatsen??
    niet dat het heel erg belangrijk is hoor, maar het is altijd wel grappig!!

Kan ik emoticons BTW zien die naar mij worden gestuurd?

Bijdrager
    ”Martiniman”
    ”DK

aMSN 8)

Mercury Messenger 8)

Bijdrager
    Xcode

Ik ben Microsoft Messenger helemaal zat… :nietblij:
    Na de overstap op Adium heb ik geen problemen meer gehad.
    Alleen heeft Adium een soort van opstart probleem. Ik kan pas na 2 minuten berichten versturen óf berichten krijgen. Maar daar kan ik nog wel mee leven, Microsoft Messenger crashte bij mij om de 3 minuten…

Bijdrager
    Mr Macintosh
    ”Martiniman”
    ”DK

aMSN 8)

Mercury Messenger 8)

Adium is goed, aMSN is nog niet universeel en Mercury is haaaarstikke traaaaag, lelijk en niet universeel.:P:wink:

Bijdrager
    apollo51

Proteus is het fijnst, maar is niet voor de intel mac en Adium crashed veel te vaak bij het ontvangen van bestanden. Maar alles is beter dan MSN Messenger, tenzij er een keer een universal versie van komt met iSight support!

Bijdrager
    Goci
    ”Mac

Microsoft Messenger crashte bij mij om de 3 minuten…

:? Waar lag dat dan precies aan..?

Bijdrager
    DK master
    ”Mr
    ”Martiniman”
    ”DK

aMSN 8)

Mercury Messenger 8)

Adium is goed, aMSN is nog niet universeel en Mercury is haaaarstikke traaaaag, lelijk en niet universeel.:P:wink:

Mercury en aMSN zijn leeeelijk!!!!

:innocent:

Bijdrager
    MacBeer

Allemaal leuk en aardig maar ik denk dat jouw probleem te maken heeft met het MSN Netwerk en niet met je client. Dus ook als je Adium, Proteus, macMessenger, aMSN of weet-ik-wat-voor-andere-msn-troep er in de handel is gebruikt, je krijgt je berichten terug.

Bijdrager
    Nisei

Het probleem is 11 posts geleden al opgelost…

Bijdrager
    Mr Van

mercury, kan je webcammen,meerdere tegelijk en zoveelmeer

Bijdrager
    awesomemac

en als je Mercury op de MacOSX Java skin zet valt het allemaal nog mee qua uiterlijk.

Bijdrager
    JJmac
    ”DK

Nou dan weet ik het ook wel Mercury met webcam:P

En hoezo lelijk je kunt het aanpassen naar eigen smaak, ach het werkt gewoon perfect en ook met de isight gewoon plug en play zoals ik gewend ben met Apple

Bijdrager
    awesomemac

Wat wel een vervelend iets is aan Mercury is dat hij vaak blijft hangen bij het opstarten bij “checken op updates”, terwijl ik deze optie uit heb gezet.

Bijdrager
    Phew

Adium ziet er leuk uit, grootste minpunt is geen webcam support.

Geef mij maar Mercury. En hoezo lelijk? Op de website staat aangegeven hoe je meer een Mac look kunt instellen. Webcammen gaat prima, helaas alleen video.

Ik weet momenteel geen beter alternatief momenteel dan Mercury, maar tips blijven welkom. 8)

Bijdrager
    roy

Kom op zeg :x Mercury is gewoon oer lelijk, ook als je het gaat aanpassen aan de OSX look. Daarbij is het ook nog eens zo traag als stroop, en langzaam. Maar dat neemt niet weg dat het toch echt het beste alternatief is voor MSN voor de mac. als je wilt cammen

Bijdrager
    Lexis

nee niet mercury, heb ik even geprobeerd, maar schoot niet op. Ik las laatst ergens in een MacFan alternatieven voor MSN en iChat. Proteus kwam toch als 1 van de betere uit de test, maar er was nog een goede, ik kan alleen niet op de naam komen…

Bijdrager
    kloon

proteus faq
    How much does it cost?
    Just the mere price of $15! What’s that, a pizza and a few cokes, have one less, and support Proteus’ development!

geef mij dan toch maar een freeware alternatief

Bijdrager
    Phew
    ”roy”

Kom op zeg :x Mercury is gewoon oer lelijk, ook als je het gaat aanpassen aan de OSX look. Daarbij is het ook nog eens zo traag als stroop, en langzaam. Maar dat neemt niet weg dat het toch echt het beste alternatief is voor MSN voor de mac. als je wilt cammen

Volgens mij moet je de handleiding dan eens lezen. Je kunt aanpassen wat je wilt, achtergrond, icons, noem maar op. Ziet er met wat aanpassen gewoon uit als iChat, of je moet dat ook lelijk vinden natuurlijk… Op een G5 is het totaal niet traag, dus kom op zeg, niet zo generaliseren! Wat voor systeem draait ie dan zo langzaam?

Begrijp me goed: Mercury is niet m’n ultieme chat programma. Ik gebruik nu ook iChat met Jabber support voor MSN, ook niet 100% optimaal. Laat Apple nu gewoon eens zijn best doen om full MSN support in iChat gaan bouwen. Als ze Rosetta en Boot Camp lukt moet dit toch een eitje zijn!

Bijdrager
    roy

Niet iedereen heeft een dual g5 met 2 gig intern….

Ik heb gewoon de laatste iBook, met 786mb intern geheugen en ja daar loopt het traag op, veel te traag. Het is Java, en dat loopt nu eenmaal nooit echt lekker. En een interface die bijna op iChat lijkt is nog geen iChat interface, net niet is ongelofelijk lelijk namelijk.

Nogmaals: dat neemt niet weg dat het op dit moment het beste alternatief is, het is niet fijn maar beter is er op dit moment niet. En een halve oplossing is geen oplossing natuurlijk.
    Dus wachten we maar op skype 2.0 of libGAIM video-ondersteuning voor adium

Bijdrager
    Goldex

Hoi hoi. :) Ik ben nieuw. ^^ Heb nog geen mac (nu nog Windows), maar die ga ik binnenkort bestellen. Iedereen praat hier over msn op de mac, dus had ik een klein tussendoor vraagje. Iedereen in mn lijst heeft nu gewoon MSN Messenger. Als ik een messenger voor de mac hebt die avatars ondersteunen, zien de mensen met MSN deze avatar dan?

Bijdrager
    MacBeer

Dat moet wel de bedoeling zijn ja, de laatste Messenger van Microsoft heeft ondersteuning voor avatars en die moet je met een Windows client gewoon kunnen zien..

Welkom op deze site trouwens.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.