13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    tibeflexkendall

msn messenger probleem

als ik wil inloggen op msn dan krijg ik de melding dat de dienst niet beschikbaar is. vervolgens heb ik geprobeert op mijn laptop (jammer maar tis een windows machine: windows2000) en daar geeft hij de melding dat hij mijn gebruikerslijst niet vind. Het rare is wel es waar dat mijn zus wel op msn kan met haar account.

Bijdrager
    Welles

Zelfde probleem hier, de hele dag al. Accounts van mijn vriendin, vrienden, collega werken wel, de mijne niet. Ook niet op de PC… Erg raar, maar fijn om te lezen da’k niet de enige ben…

Bijdrager
    japser909
    ”Welles”

Zelfde probleem hier, de hele dag al. Accounts van mijn vriendin, vrienden, collega werken wel, de mijne niet. Ook niet op de PC… Erg raar, maar fijn om te lezen da’k niet de enige ben…

hier doet ie het wel nu :) bij jullie ook ?

:apple: :innocent:

Bijdrager
    Welles

Nee hoor, noppes…:(

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    stoef

geen problemen hier

Moderator
    Adriaan Mol

Waarschijnlijk gewoon een netwerk fout. Microsoft zou wel met het probleem bezig zijn hoogstwaarschijnlijk.

Bijdrager
    Welles

Proteus wil ook niet.

MSN Mobile werkt ook niet (zowel opvragen contact list als ontvangen van berichtjes niet)

Ook al geprobeerd wachtwoord te wijzigen via Hotmail.com, maar dat helpt ook niet. Als ik een verkeerd wachtwoord invul meldt ie dat wel netjes…

Errrug vreemd. Gewoon afw88 maar.

Bijdrager
    tibeflexkendall

bij mij was het rond 8 uur opgelost.

Bijdrager
    Patrick Stam

wie gebruikt er nou MSN

Bijdrager
    Welles
    ”Patrick”

wie gebruikt er nou MSN

Dankjewel, dáár heb ik wat aan! (Probeer je xtra sterren te verdienen Patrick??)

Gisteravond heb ik het niet meer geprobeerd, maar nu doet ie het bij mij ook gewoon weer. Dank aan de mensen met zinnige reply’s.

Bijdrager
    Sad

Als hij zegt dat de service niet beschikbaar is, dan ligt MSN server er uit. Het kan dan zijn dat een andere server het nog wel doet, waardoor bijvoorbeeld vrienden er nog wel in kunnen.

MSN heeft namelijk 1 hoofdserver. Daarmee maak je verbinding en dan krijg je een andere server toegewezen. Als de volgende dag die 2e server er uit ligt dan gaat je MSN programma weer aan de hoofdserver vragen waar hij heen moet.

Als hij dan geen antwoord krijgt is je service down. Andere mensen die op andere servers zitten hebben er dan geen last van, of krijgen pas last als ze eerst uitloggen.

Bijdrager
    maceddy

Tis verdorie alweer raak met die f**king MSN…

Gebeurt nu wel erg vaak.
    Wanneer ziet iedereen nou eens in dat t nooit wat wordt en stapt over naar AIM:D

Ow, daar komt bij dat mijn Mac net muurvast zat op de site van Microsoft.

Maar dan ook MUURvast. Muis stil, toetsenbord deed niet meer.. Hard reset moeten doen..
    Droevig :cry:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.