11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Hugovd

MSN Messenger: nu compleet uitgeschakelt?

Hoi,

Toen ik op de 1e mijn MSN aanzette weigerde het programma mee te werken, dus gooide ik het van mijn computer af en wou ik het opnieuw instaleren. Als ik het programma (of een ander programma dat MSN gebruikt, zoals Fire, Adium of Amsn) download staat eronder (in het download scherm van Safari) ‘Activering mislukt’. En als ik het bestand dan aanklik krijg ik een ‘Waarschuwing’. Daarin staat dan weer het volgende: ‘Bestand of Directory bestaat niet’.

Hebben andere mensen met een Mac hier ook problemen mee? Ik zou namelijk wel erg graag gewoon op MSN willen, want dat is voor mij gewoon erg handig.

Op de site van Windows stond ergens dat Messenger nu alleen nog beschikbaar is voor PC’s, en dan ze nu geen .NET meer gebruiken maar een ‘Windows Live ID’.

Hebben ze nu definitief de stekker getrokken uit MSN voor de Mac?

Thanks,

Greetz,

Hugo

Bijdrager
    magic-with-mac

Hier lukt het inloggen nog gewoon (met Adium). Mischien heb je iets aan de instellingen van je firewall veranderd?

Bijdrager
    Pollieg

hier doet msn het gewoon hoor…. waarom zou microsoft er voor kiezen om msn niet meer op mac te laten draaien? slaat helemaal nergens op

Bijdrager
    benj1989

de connecties naar de msn server zijn vandaag al de hele tijd moeilijk voor sommige gebruikers

Bijdrager
    Hugovd

Ach, het boycotten van Apple zou me dus helemaal niets verbazen.. Dat doen ze namelijk wel vaker..

Ik heb overigens niets verandert aan mijn Firewall. Wat kan ik nu het beste doen dan? Ik heb alles al gedeinstalleert, maar de waarschuwing blijft staan.. Stom programma..:(

Bijdrager
    Hugovd

Dit is wat ik krijg..

Bijdrager
    benj1989

dit lijkt me wel héél raar, eerder een probleem met je internetverbinfing ofzo

Bijdrager
    JJmac

Met Mercury kan ik er ook niet op, vraagd als de internet verbinding of firewall wel goed staat maar daar is niets aan veranderd.
    microsoft messenger doet het gewoon.

Bijdrager
    wout3r

Dat heeft gewoon meer te maken met je Safari dan met MSN denk ik..

Edit: Ik krijg net een email dat er een nieuwe MSN uit is gekomen.. Dat zal het dus wel zijn;)

Bijdrager
    1984
    ”woopz”

Dat heeft gewoon meer te maken met je Safari dan met MSN denk ik..

inderdaad Safari weigerd wel meer dingen te downloaden, probeer het eens met Firefox, vreemd genoeg lukt het daar vaak wel mee:o

Bijdrager
    Pollieg

is het nou echt zo moeilijk om in te schatten of iets met een d of een t gespeld moet worden….

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.