14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    remier

MSN Messenger nieuwere versie dan 3.5

Na het zojuist opstarten van MSN 3.5 kreeg ik netjes de melding dat er een nieuwere versie beschikbaar was, dus op de vraag “would you like to download it?” ja geklikt. Na het downloaden stop MSN en heb ik het opnieuw opgestart, krijg ik ineens WEER die vraag?!?!?

Dus alweer gedownload en weer hetzelfde :evil:
    Bij www.microsoft.com/mac staat niets over een nieuwere versie dan 3.5 en ook download MSN niet een nieuw bestand naar m’n harddisk.

Wie weet wat hier aan de hand is ??

Bijdrager
    TheBT

Ja een week geleden is er een nieuwere versie uitgekomen, versie 3.5.1.
    Je kan dit zien bij versiontracker.

Bijdrager
    remier
    ”TheBT”

Ok, bedankt!

Maar waarom zet MS dit niet op hun eigen site:?

Bijdrager
    Zora la rousse

Microsoft slim:? ?

Bijdrager
    Pn
    ”remier”
    ”TheBT”

Ok, bedankt!

Het staat wel degelijk op hun site, alleen dan wat subtieler. Kijk naar de release datum. Ik denk dat een 0.0.1 “version bump” niet noemenswaardig genoeg is.

Bijdrager
    Igor

Ik probeer hem al twee dagen binnen te halen maar de download locatie doet het op 1 of andere manier niet meer… Iemand zelfde probleem of kan iemand mij even dat bestandje sturen?

Bijdrager
    Elstar
    ”Igor”

Ik probeer hem al twee dagen binnen te halen maar de download locatie doet het op 1 of andere manier niet meer… Iemand zelfde probleem of kan iemand mij even dat bestandje sturen?

Kijk eens op je bureaublad!

Bijdrager
    SvS

Wat voor dingen zijn er verbeterd/toegevoegd?

Bijdrager
    dennis

Erg handig dat Microsoft altijd netjes laat zien wat er verbeterd is he! NOT! Weer een dikke min voor M$
    Ik heb niks nieuws kunnen vinden, (en dat zal ook wel niet voor de 0.0.1 versie), wat ik zelf denk is dat het opstarten iets sneller is geworden (ookal waren MSN 2.0 & 3.0 veel sneller)
    Als jullie meer vinden laat me het weten! Ik gaat weer lekker iChatten!

mzzls, Dennis :wink:

Bijdrager
    remier
    ”dennis”

Erg handig dat Microsoft altijd netjes laat zien wat er verbeterd is he! NOT! Weer een dikke min voor M$
    Ik heb niks nieuws kunnen vinden, (en dat zal ook wel niet voor de 0.0.1 versie), wat ik zelf denk is dat het opstarten iets sneller is geworden (ookal waren MSN 2.0 & 3.0 veel sneller)
    Als jullie meer vinden laat me het weten! Ik gaat weer lekker iChatten!

mzzls, Dennis :wink:

Kan iig nog steeds geen bestanden versturen naar PC MSN6 gebruikers, starten die echter de vorige PC versie van MSN op (5 ofzow??) dan lukt het wel, vaaaaaag

Verder niets anders gemerkt…

Bijdrager
    KeKo

ik wil ook msn 6 voor de mac. Of dat de foto’s van msn6 ook bij proteus of fire kunnen werken. Kun je misschien zeggen, dat heb je niet nodig en dat is allemaal onzin. Maar juist wij macgebruikers koesteren altijd dat soort prullaria, en nu hebben wij het niet en zij wel….

Bijdrager
    dennis

Wij hebben iChat… :D

Dennis

Bijdrager
    KeKo

ja, en dat is wel heel leuk, maar daar heb ik dus niets aan…
    Mijn vrienden hebben een pc en dus msn 6.0

Bijdrager
    awesomemac

Gebruik anders Mac Messenger! Geschikt voor Mac OS 7.5.x tot en met 10.2!

Ziet er niet zo mooi uit als iChat en MSN Messenger, maar is heel functioneel en heeft al de nieuwe emoticons van M$N Messenger.

http://users.pandora.be/jef.freak/sparktech/macmessenger.html

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.