5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    wiedo

msn messenger individuals

ok ik open MSN en ineens is er een group bijgekomen met de naam individuals.. dus ik ga hem gelijk proberen te deleten…

ik met ctrl+klik erop.. geen optie delete group.. ik kijk bij het menu contact.. delete group grayed out.. ik open.. help bestand.. OF ik moet ctrl+klik doen en op delete group drukken OF ik moet erop staan en op het knopje delete drukken.. nou dat eerste had ik geprobeerd en dat tweede.. ik kan me geen mac herinneren met een delete knop..

dus ik ga kijken bij andere groups of ik die wel kan deleten.. en terwijl daar gewoon contacts in staan kan ik gewoon op delete group drukken..

nouja.. laatste probeersel: de group naam veranderen van individuals naar iets anders.. nouja dat doet hij dus ook niet.. (ik type wat anders in maar hij blijft gewoon lekker individuals heten)..

en nee er zitten geen contacts in die group..

dus mijn vraag is.. kennen jullie dit? en hoe kom je ervanaf?

echt weer iets voor microsoft dit…

Bijdrager
    sarasin

##

Moderator
    Strifer

welke client gebruik je en heb je tussentijds een andere third party client gebruikt?

er is als ik me niet vergis iets speciaals met deze groep, maar ben het even kwijt. Het is hetzelfde als de groep die “~” heet.

Bijdrager
    wiedo

ik heb het met windoos geprobeerd en toen ik de contact groep probeerde te verwijderen kwam er een melding dat dit de contact groep is waar alle nieuwe contacts standaard in worden gezet.. dusss.. blijkbaar nieuw ofzo…

Bijdrager
    Ja Rune

Ik heb da hier ook zitten en ik krijg da ook nie weg, als iemand een oplossing heeft… let me know

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.