21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Franko

MSN messenger for MAC, problemen met avatars contactpersonen

Ik heb een problemen met de avatars van mijn contactpersonen. Sommige zie ik wel en sommige niet. weet iemand wat het probleem hierbij kan zijn?

Inactief
    Anoniem

is dat altijd zo. bij aanmelding zie ik ook niet elke keer de avaters meteen en zie ik een groen poppetje.

Bijdrager
    pienski

Is bij mij ook zo en bij iemand wie ik ook ken die een iMac heeft, heeft het ook. Volgens mij is hier niets aan te doen. Helaas.

Bijdrager
    Ihugo

Als je andere messengerprogramma’s gebruikt voor de mac dan laden ze wel meteen. Ligt dus aan msn messenger van microsoft… een bug die al heeeeel wat versies meegaat.

Bijdrager
    Hansfree

Hmm ja dat is al even zo idd, niks aan te doen.

Bijdrager
    AST

Same problem over here…

Bijdrager
    awesomemac

Klopt, een probleem die bij iedereen die MSN Messenger gebruikt wel kent.

De andere messengers, Adium, aMSN, Mercury hebben dit probleem niet.

Bijdrager
    BloomPod

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? http://adiumx.com/

Bijdrager
    Chrizzle1985

Heej mensen,

Ik ben nieuw op dit forum. En ik zit met een probleem. Ik heb al geruime tijd een mac. Mijn msn heeft het eigenlijk altijd perfect gedaan tot op heden. Voor mijn stage zit ik een aantal maanden in Kaapstad. Het internet is hier niet perfect, maar ondanks dat ik toch op internet zit geeft msn messenger aan dat ik niet verbonden ben met internet en meld zich dus niet aan. Kan iemand mij hiermee helpen?

Chris

Bijdrager
    MouseMighty

Probeer een andere client (Adium, aMSn, affijn..teveel om op te noemen) indien je daar ook niet het MSN netwerk mee op komt dat ligt het (vaker zo) aan de MSN servers en heb je gewoon even pech.

Bijdrager
    Chrizzle1985

Oke thanks dan probeer ik dat wel eens!

Bijdrager
    awesomemac

Of probeer voordat je programma’s installeert via http://webmessenger.msn.com , http://www.ebuddy.com of http://www.meebo.com in te loggen.

Bijdrager
    Josebo.

Hm, hier vindt wel even een totale switch van het onderwerp van het topic plaats.

Bijdrager
    Hansfree

Zou er ergens op dit forum een topic zijn over messenger for mac waar niet iemand gelijk met adium/amsn.. etc etc aan komt (ook al gaan de vragen daar niet over) :x :x :x

Bijdrager
    MouseMighty

Lees dan eerst goed voordat je gaat schreeuwen. Ik laat iedereen vrij in zijn/haar keuze. Ik geef die andere apps alleen aan om te kunnen kijken of het aan MSN Messenger (de applicatie) zelf ligt of aan de MSN servers (protocol). Degene na mij zeggen precies hetzelfde maar geven nog een andere oplossing zodat er zelfs niets ge├»nstalleerd hoeft te worden. *bezijden de discussie* Feit is wel dat MSN MEssenger for Mac van Microsoft zelf de meest brakke is van alle “clonen” maar dat ligt aan Microsoft zelf die het verdomd om de client naar een behoorlijke versie up te daten!

Bijdrager
    Hansfree

Nou nou rustig maar hoor. Valt me gewoon op dat als ergens messenger for mac staat er altijd ergens in het topic wel het woord adium valt. Was ook geen persoonlijke aanval tegen jou, al vat je dit blijkbaar wel zo op… Aan de reacties die geplaatst zijn lijkt het me duidelijk dat het gewoon aan messenger ligt, meer mensen hebben hier last van. En dat messenger for mac de meest brakke is ben ik echt niet met je eens. Heb ze inmiddels allemaal gebruikt maar heb bij messenger nog wel de meeste garantie dat mijn berichten ook aankomen bij de persoon tegen wie ik praat, iets wat vooral bij adium nogal wat keren niet gebeurde. Ben nog geen msn app tegen gekomen die naar behoren zijn werk doet.

Bijdrager
    MouseMighty
    ”Hansfree”

Ben nog geen msn app tegen gekomen die naar behoren zijn werk doet.

Klllllllllllopt! MSN is gewoon een beroerd slecht protocol :P Aan de andere kant…heerlijk zo’n oude versie zonder smiley’s met een gebroken been, smiley’s met een blauw scherm, smiley’s met een smiley, buzz dingen, winks, bewegende achtergronden troep maar zoals ik al zei iedereen zijn/haar keuze.

Bijdrager
    Hansfree

Haha daar heb je helemaal gelijk in. En inderdaad ieder zijn ding :)

Bijdrager
    sjtuijp

Mercury Messenger rules!

Misschien niet het allermooiste design….maar ’t werkt als ’n trein. Ook cammen gaat zonder problemen.

Laat microsoft maar door rommelen….pak gewoon Mercury.

Bijdrager
    awesomemac

Als we toch afdwalen en een bekend onderwerp weer aansnijden:

Mercury is verschrikkelijk traag. Kijk eens als dit programma een tijdje aan staat in je activiteitenlijst hoeveel Mb een “simpel” chat programma blijkbaar nodig heeft.

Bijdrager
    Hansfree

mee eens, mercury sucked

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.