13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Jef

MSN Messenger 3.5werkt niet meer

Sinds een week werkt Messenger niet meer, bij het inloggen duurt het 1 min en dan krijg ik de melding : dat de dienst niet beschikbaar is of ik niet verbonden ben met het internet. Ik log in met m’n hotmail adres & passwoord net als vroeger en m’n explorer en safari werken perfect.
    Ook gebruik ik hotmail dagelijks,m’n account is dus nog actief.
    Opnieuw installeren en de voorkeuren van messenger in de prullenmand hielpen niet. Waar gaat het fout, gebruik messenger 3.5 en OS X 10.2.8

Jef.

Bijdrager
    awesomemac

Bij mij draait ‘ie perfect. Waar het aan zou kunnen liggen weet ik dan niet direct. Er zijn 2 MSN voorkeuren. De map met je logingegevens met de naam Microsoft en nog een bestandje met de naam com.Messenger.plist.

En anders op de site van M$ de nieuwste downloaden: 3.5.1. (nadat je alles hebt verwijderd).

Bijdrager
    Jef

Heb een clean install gedaan met de laatste 3.5.1, de mapjes van de voorkeuren weggedaan en nog steeds werkt het niet.
    Ben nu bij systeemvoorkeuren aan het kijken, bij netwerk/proxys heb ik alleen webproxy en beveiligde webproxy aangevinkt, weet niet of het daar aan ligt, internet en mail werken perfect en ik heb thans niets aangepast hier.
    Toch bedankt voor de reactie.

Het is echter vreemd dat ik bij ICQ tijdens het opstarten de foutmelding krijg : an error occuredwhile trying to use your proxy settings ????

Jef.

Bijdrager
    awesomemac

Ik internet dan via ADSL en heb bij de instellingen van MSN bij Proxy niets aangevinkt staan. Misschien is dat het probleem?

Bijdrager
    Jef

idem bij mij, in de prefs van msn staat bij connection ook niets aangevinkt, denk eerder dat er iets niet correct is in de instellingen van de systeemmap van OS X, vermits ICQ ook niet werkt.

Bijdrager
    Sad

[reclame modus]
    getsie MSN messenger! probeer eens Proteus anders http://www.indigofield.com daar kan je ook mee AIMmen en yahooen enzo.

beter nog, neem een AIM of .Mac account en ga lekker iChatten.

ik ben bezig al mijn MSN buddies te overtuigen dat ze tussen nu en een jaar moeten gaan betalen voor MSN (en de persberichten lijken ook in die richting te neigen) dus AIM AIM AIM!
    [/reclame modus]

Bijdrager
    JoepieNL

Ik heb Proteus even gedownload en mijn MSN-gegevens ingevoerd… nadaniksnoppes. Daarna even een poortje opengezet (1863); ook geen resultaat. Tsja het moet wel makkelijk werken anders hoef ik het echt niet (had ik net zo goed een PC kunnen kopen hahaha)

Groetjes Jos

Bijdrager
    awesomemac

Hebben jullie niet toevallig beiden een router er tussen zitten?

Bijdrager
    Rnowed

Ik heb hetzelfde probleem als eerstgenoemde hierboven.

Iemand een zinnige oplossing inmiddels?

Bijdrager
    moodjoo
    ”Rnowed”

Ik heb hetzelfde probleem als eerstgenoemde hierboven.

Iemand een zinnige oplossing inmiddels?

Ik denk dat MSN op zich even plat ligt. Kan zelf ook niet inloggen via de ‘echte’ MSN en ook niet via Fire.
    We zullen even geduld moeten hebben. :)

Bijdrager
    Rnowed

Zou goed kunnen ja. (Zou i.i.g. de makkelijkste oplossing van Het Probleem zijn.)

Bijdrager
    moodjoo

Ik heb net van een Windonees gehoord dat hij ook niet op MSN kan, dus het ligt effectief plat.

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Ik had er vanochtend ook last van…
    maar nu doetie het weer…

Vreemd…

Maar goed alles van MS is vreemd..

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.