10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    annew

msn meldt zich af in sluimerstand

Als m’n macbook in de sluimerstand valt, meldt ‘ie de helft van de tijd msn af, de helft van de keren ook niet. Dacht eerst dat het misschien lag aan sluimer met of zonder stekker erin, maar dat is het dus niet. Waar ligt het wel aan? En waar kan ik het dan zo instellen dat het óf altijd actief blijft, óf altijd afmeldt?

Bijdrager
    AdriaanB

Als je hem zelf op sluimer zet meldt hij af, als hij na een x aantal minuten in sluimer gaat, blijft msn aan

Bijdrager
    computer space

Tijdens sluimer valt er toch niks te MSN-en. Gewoon aanzetten dat ie een verbroken verbinding moet herstellen, en je merkt het niet eens.

Inactief
    Anoniem

Als je Mac in sluimer gaat, ook wel stand by genoemd, dan gaat de computer zegmaar op “pauze”, de harde schijf stopt met draaien etc. De netwerkverbindingen worden dan ook afgesloten, dus logisch dat MSN dan afmeld…

Bijdrager
    Bor

Had ik ook last van, maar nu met Adium minder, als ik sluimer gaat MSN dicht, als ik weer wakker wordt verbind hij weer.

Bijdrager
    annew

Logisch is het zeker, daar vroeg ik ook niet naar. Maar als het dan zo logisch is, waarom doet ie het dan de ene keer wel, en de andere keer niet??

Bijdrager
    mcstrat

Omdat je de ene keer langer dan de time-out limiet sluimert en de andere keer niet:)

Bijdrager
    hackie

waar gaat t om….
    als je de kabel er uit trekt gaat msn ook uit…
    als je de computer uit zet gaat msn ook uit….
    wat is er zo onlogisch aan dat gegegven?

kom op man…. t blijft msn

Bijdrager
    annew

Ik vroeg het me gewoon af. Als je daar zo’n grote moeite mee hebt mag je ook gewoon níet reageren hoor. Pas de probleme!

Bijdrager
    Ian L
    ”hackie”

waar gaat t om….
    als je de kabel er uit trekt gaat msn ook uit…
    als je de computer uit zet gaat msn ook uit….
    wat is er zo onlogisch aan dat gegegven?

kom op man…. t blijft msn

Kom op man….. leer eens lezen.

hij vraagt niet of het logies is. hij wil dit weten:

Als m’n macbook in de sluimerstand valt, meldt ‘ie de helft van de tijd msn af, de helft van de keren ook niet.

en of er een oplossing is:

Dacht eerst dat het misschien lag aan sluimer met of zonder stekker erin, maar dat is het dus niet. Waar ligt het wel aan? En waar kan ik het dan zo instellen dat het óf altijd actief blijft, óf altijd afmeldt?

vervolgens geeft pietsnot een antwoord:

Als je hem zelf op sluimer zet meldt hij af, als hij na een x aantal minuten in sluimer gaat, blijft msn aan

Wat een goede antwoord kan zijn. let op woord (kan)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.