13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Joost v Veelen

MSN loopt vast

Elke keer als ik een gespreksvenster sluit van microsoft messenger, loopt het programma vast. Heeft iemand dit probleem ook wel is gehad? en hoe is het op te lossen?

Bijdrager
    .bram.

Ik heb net hetzelfde probleem sinds twee weken ofzo.

Het enige ingrijpende wat ik op m’n mac (powerbook G4) gedaan heb, is het installeren van Mac OS X 10.4.10 en Safari 3.02 (béta).

Ik vermoed dat het aan de os x update ligt en dat Microsoft binnenkort wel een patch uitbrengt.

Moderator
    Strifer

deinstalleer die safari beta maar, dat zorgt voor een hoop problemen. sowieso zouden publieke beta’s verboden moeten worden. bevatten altijd zoveel fouten:p maar goed.

Bijdrager
    iDarwin

ja nogal =]:roll:

Bijdrager
    The JM

Ga voor een alternatief van Microsoft MSN. Zoals aMSN en Mercury. De laatste vind ik het fijnste en snelste werken.

Bijdrager
    yoann

ja heb ik ook gehad… ligt aan die beta van safari… weggooien die handel dus!

Bijdrager
    macqintosh

Ik gebruik altijd Adium, prima proggie die meerdere protocollen aankan. Zo kan je dus met iedereen communiceren (MSN, Jabber, GTalk etc.)

Bijdrager
    NCK

Ik heb verschillende keren na elkaar hetzelfde probleem gehad.
    Ik heb zeker 3 of 4 keer een nieuwe msn gedownload zelfs vanop verschillend sites, steed hetzelfde probleem. Daaraan lag het dus niet. Dus heb ik msn er maar voorgoed afgeflikkerd en nu gebruik ik Adium. Zeer tevreden. Probeer vooral de verschillende extra’s. Je kunt echt alles aanpassen. Het lijkt heel erg op iChat AV. Alleen zonder AV

Bijdrager
    Joostxxx

Waarschijnlijk ligt het inderdaad aan safari. Ik realiseer me nu ook dat het vanaf dat moment spaak liep.

ik g ahet zo even testen. maar alvast bedankt voor het meedenken.

Grt Joost

Bijdrager
    danielpunt
    ”The

Ga voor een alternatief van Microsoft MSN. Zoals aMSN en Mercury. De laatste vind ik het fijnste en snelste werken.

Houd die aMSN/Mercury/Adium propaganda nou eens op in de MS Messenger topics:x

Maar goed, ik wist dus niet dat het met Safari 3 te maken had. Zal dus 2 maar weer installeren

Moderator
    Strifer
    ”danielpunt”

Houd die aMSN/Mercury/Adium propaganda nou eens op in de MS Messenger topics:x

HELEMAAL mee eens. als je het dan over die dingen hebt, probeer dan in ieder geval ook een oplossing te bieden voor het probleem.

Bijdrager
    Joost v Veelen

safari weggegooid, helaas is het probleem nog niet verholpen.

Bijdrager
    n8n
    ”Joost

safari weggegooid, helaas is het probleem nog niet verholpen.

opnieuw downloaden en de unistaller draaien, alleen dat werkt, Safari 3 neemt ook een aantal systeem wijzigingen met zich mee

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.