15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Barrix

MSN klapt er telkens uit…helaas ook de alternatieven

Geen noodsituatie…wel vervelend!
    Mijn Msn 4.0.1 klapt er regelmatig uit tijdens de chat, ben overgestapt naar Proteus maar daar gebeurt hetzelfde. Dit probleem heb ik al vanaf dat ik met msn ben begonnen en helaas heeft mijn dochter op haar G3 exact hetzelfde. Kortom de verbinding is erg instabiel en ik kan niet zonder (woeha!) Wie herkent dit en hoe is dit te verhelpen? Snel… anders gaat mijn dochter aan de windows!!!

Mac G5 1.8 DP/ OSX 10.3.9 MSN 4.0.1

Bijdrager
    Nikita

Hmm ik heb dus nergens last van… Misschien je internetverbinding?

Bijdrager
    Barrix

Zou best kunnen Nikita…maar hoe pak ik dat aan want qua internet verbinding heb ik geen problemen

Bijdrager
    Nikita

Tja ik zou haast zeggen: ‘ Probeer het eens met een Windows-bak ‘ :P

Ik heb soms idd ook wel dat MSN d’r zomaar uitklapt, met als melding dat er geen internetverbinding zou zijn, dan is het gewoon opnieuw inloggen en geen last meer d’r van. Maar niet elke 5 minuten oid…

Bijdrager
    borisboef

Nee, vrees niet. Windows werkt nu ook niet.
    Sinds de release van MSN 7.0 op Windows, is het hele MSN gebeuren erg instabiel geworden. Aanmelden gaat pas nadat je er ongeveer 7 x bent uitgegooid. En vaak om het kwartier lig je er weer uit.
    Inderdaad erg vervelend, maarja, geen reden om op widows over te stappen 8)

Bijdrager
    Nikita
    ”borisboef”

Inderdaad erg vervelend, maarja, geen reden om op widows over te stappen 8)

Goed zo :D
    Nou heb ik zelf een Windows-laptop (voor het intranet van m’n school…) en ik heb eventjes naar MSN 7 gekeken, maar ik ben er inderdaad ook niet over te spreken… Ik heb er nu weer 6.2 op gezet, dat draait toch een heel stuk prettiger en sneller… Maar goed, ik heb geen idee waarom bij jou de MSN er wel telkens uitklapt en bij mij niet… Zal niet aan het MSN-netwerk liggen dan lijkt me… En ik heb verder geen verstand van netwerken :P

Bijdrager
    borisboef

Nou, ik denk dat het wèl aan het netwerk ligt. Ik heb namelijk met windows messenger, met msn 7.0 en met msn 6.2 er last van :P
    Kan ook weer liggen aan dat ik een .NET passport gebruik i.p.v. een hotmailadres…
    Maarja, ik moet het er maar mee doen… Tomorrow weer een iBookje voor men neus 8)

Bijdrager
    Nikita

Ow vreemd… Nouja, in ieder geval…
    Maar een Hotmail-adres is ook een .NET-passport hoor :wink:

Bijdrager
    Pbook

He ligt denk ik gewoon aan MSN. Alles doet het hier spatzuiver maar MSN in het weekend vaak niet. Ik begin toch een zwaar overbelaste server te vermoeden.

Pbook.

Bijdrager
    Nikita
    ”Pbook”

He ligt denk ik gewoon aan MSN. Alles doet het hier spatzuiver maar MSN in het weekend vaak niet. Ik begin toch een zwaar overbelaste server te vermoeden.

In het weekend heb ik anders ook geen last van wat dan ook met MSN… Zit ik op een andere verbinding ofzo? :P

Bijdrager
    Pbook

Dat is de charme van internet, mijn Chello loopt via Wenen geloof ik. Je weet maar nooit hoe en verbinding loopt. Of niet loopt natuurlijk.:-)

Pbook

Bijdrager
    Barrix

Ik ben een beetje de draad kwijt waar het aan zou kunnen liggen. Ik ga d’r maar vanuit dat het het eeuwenoude(1) kift is tussen mac en micro (the Big M’s). Ik hoop op de ‘solution’ :oops:

Bijdrager
    Nikita
    ”Barrix”

Ik ben een beetje de draad kwijt waar het aan zou kunnen liggen. Ik ga d’r maar vanuit dat het het eeuwenoude(1) kift is tussen mac en micro (the Big M’s). Ik hoop op de ‘solution’ :oops:

Tja… Maar het vreemde is, is dat ik heb d’r geen last van…

Bijdrager
    Barrix

Ok bedankt voor de reactie(s):)

Bijdrager
    Boskabouter

Router in gebruik?? firewall aan? poorten voor MSN openstaan??

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.