7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    sypie

MSN for MAC update *.bin.uncompressed [opgelost]

Mijn MSN for Mac zegt dat er een nieuwere versie is die ik MOET downloaden voordat ik verder kan gaan… hartstikke mooi natuurlijk. Nu krijg ik een gedownload bestand wat eindigt op .bin.uncompressed.

Mijn vraag is heel simpel: Hoe krijg ik dat bestand aan de praat? Dubbelklikken leert mij dat er een programma bijgevonden moet worden om het te openen.

Bijdrager
    sammerman
    Bijdrager
    sypie

Stuffit kan er niets mee, en er gebeurt ook helemaal niets. Er komt geen extra mapje of bestandje bij op mijn buroblad.

Bijdrager
    Arvid

Heb je al geprobeerd die .uncompressed uit de naam van het bestand te halen, zodat het eindigt op .bin? En dan gewoon dubbelklikken.

succes

Bijdrager
    sypie

Dan gebeurt er nog niets. Stuffit opent netjes, maar laat niets achter.

Bijdrager
    mvdenberg

Misschien moet je het nog eens downloaden van de MS site. Er hoort n.l. geen .uncompressed achter te staan.

Bijdrager
    sypie

Volgens mij ben ik wéér stekeltje blind….Ook voor de mac zijn er 2 verschillende versies van MSN. Ik zag het te laat. Er stond bij mij 1 in de map van microsoft office en er stond er 1 in de programma map. Die bij office in de map stond heb ik er uit gegooid, en MSN messenger 5.0 staat nu geinstalleerd. Het werkt nu perfect.

Volgens mij was die update van de MSN versie die bij office in de map stond. En dat was al een bestand uit 2004, zoals de info mij vertelde. De MSN 5 versie is van 2005. Probleem opgelost!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.