14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    pietersteijger

MSN for Mac crasht om de haverklap

Beste Medemaccers,

Ik heb bijna heel de dag MSN for Mac aan staan op mijn mac, maar sinds een paar dagen crasht hij om de haverklap, wanneer ik een venster wil sluiten.
    Heel irritant dus!
    Weet iemand een oplossing hoe ik dit probleem kan fixen? Ik heb al de .plist weggegooit, maar dat wil niet veel helpen.

Alvast Bedankt!

Bijdrager
    denboris

geen idee hoe dit op te lossen valt,
    maar je bent niet de enige, ik heb er ook last van.

een oplossing om het probleem uit de weg te gaan is adium gebruiken.
    of amsn of…

soit
    gewoon een ander msn programma voor mac

Bijdrager
    longview

heb hetzelfde probleem. zou het iets te maken hebben met de safari 3 beta? het probleem ontstaat bij mij ongeveer sinds ik die heb geinstalleerd..

Bijdrager
    Elrithranduil

Ik heb inderdaad gehoord dat mensen er met safari 3 last van hebben. Probeer het eens met je oudere versie van safari en mocht dat niet baten dan is Adium nog altijd beschikbaar.

Bijdrager
    KingAchille

Inderdaad, samen met iChat crasht MSN for Mac regelmatig. Maar geen nood! Er bestaat een oplossing.
    Samen met de installer die bij je gedownloade .dmg zat, zit ook een uninstaller voor de Safari 3 beta. Ik heb die beta ge-uninstalled en het probleem was weg.
    Trouwens onder ons gezegd en gezwegen, zoo gigantisch veel beter is de 3.0 niet vind ik…
    Mvg,

Bijdrager
    GetaMac

Heb het ook gehad, ligt inderdaad aan Safari 3.
    Gewoon ff uninstallen en dan is het probleem opgelost;-)

Bijdrager
    Richie79

Heb ook het probleem, sinds dien gebruik ik adium. Gebeurde inderdaad nadat ik safari 3 had geinstalleerd

Bijdrager
    DarkRaverNL

Had het ook tijdens dat ik Safari 3 had, samen met nog wat andere programmas zoals Colloquy die ook niet meer werkte, en MSN heel de tijd crashen enzo, dus Safari 3 maar ge deinstalleert :|

Bijdrager
    Sapje

MSN Messenger is gewoon foute boel.Bij mij crashte het meer dan dat ik ermee kon werken. Adium is echt een verademing en de interface ziet er super uit met veel uitbreidingen. Stop MSN, start Adium!

Moderator
    Strifer

ik gebruik adium, maar zo slecht is de msn messenger niet hoor. mijn vriendin heeft er nooit vastlopers mee.

Bijdrager
    Xcode

Toch is Adium wel wat gebruiksvriendelijker.

Inactief
    Anoniem

Ik heb ooit nooit problemen met MSN Messenger. Het enige is dat het een eeuwigheid duurt voordat je ingelogd bent.

Bijdrager
    pietersteijger
    ”longview”

heb hetzelfde probleem. zou het iets te maken hebben met de safari 3 beta? het probleem ontstaat bij mij ongeveer sinds ik die heb geinstalleerd..

Bij mij was het ook vanaf de installatie van Safari 3, dus ik zal hem maar uninstalleren denk ik…

Bijdrager
    pietersteijger

Ik heb zojuist Safari 3 Beta eraf gegooit en nu werkt msn weer fatsoenlijk:D

Jullie in ieder geval bedankt voor jullie reacties…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.