21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

MSN – Emoticons, plaatje en webcam.

Ik switch nu al een tijdje tussen Adium en Microsoft Messenger. Helaas werkt het beide niet zoals ik graag zou willen – Adium ziet er super uit (zeker met mijn iChat-theme), werkt ook goed, maar daarbij kan ik geen aangepaste emoticons opslaan (toch wel een must-have). Daarom gebruik in nu al een tijdje MSN. Werkt opzich heel goed, totdat het weer eens vast staat. Elke keer nadat hij vast staat ben ik mijn gebruikersplaatje kwijt, en al mijn aangepaste emoticons.

Ik weet niet of dit op de lossen is?

Verder zou het ook erg mooi zijn als ik via een programma kan webcammen; ik weet dat dit niet kan met MSN en Adium. Is hier ook een mogelijkheid voor?

Alvast bedankt!

Jeroen

Bijdrager
    Hansi2124

Met aMSN kan je wel webcammen.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Hansi2124″

Met aMSN kan je wel webcammen.

Idd, wel héél erg traag.

Bijdrager
    sypie

Graag of niet;-)

Bijdrager
    Gastonw
    ”sypie”

Graag of niet;-)

Traag of niet.

Bijdrager
    victor93

hier is een link waar je emoticons kunt downloaden voor adium.

Inactief
    Anoniem

Er komt toch weer een nieuwe instant messenger aan..
    Kan even niet op de naam komen…:?

Bijdrager
    macjk

wanneer je deze http://www.adiumxtras.com/index.php?a=xtras&xtra_id=3998 in adium gooit heb je alle standaard msn icons.

en je kan zelf handmatig al die andere bewegende (troep) toevoegen. Wanneer iemand je een bewegende icon stuurt kan je hem volgensmij uit je venstertje slepen en daarna toevoegen. succes

Bijdrager
    iJeroen
    ”macjk”

wanneer je deze http://www.adiumxtras.com/index.php?a=xtras&xtra_id=3998 in adium gooit heb je alle standaard msn icons.

en je kan zelf handmatig al die andere bewegende (troep) toevoegen. Wanneer iemand je een bewegende icon stuurt kan je hem volgensmij uit je venstertje slepen en daarna toevoegen. succes

Ah, kijk.. Gaat niet om de standaard MSN-emoticons maar vooral op de aangepaste, ik ga even proberen te slepen en toe te voegen, hoe dan ook.. Bedankt.

Bijdrager
    G-Force
    ”sanne’s

Er komt toch weer een nieuwe instant messenger aan..
    Kan even niet op de naam komen…:?

Trillian Astra? Die gaat nog heel lang duren in elk geval. Proteus is er ook nog, maar de ontwikkelingt van dit programma gaat erg langzaam.

Inactief
    Anoniem

Trillian Astra ja!:)

Is er al een release datum bekend, of…? zzz

Bijdrager
    Mandarijntje
    ”macjk”

Volgensmij kan dit niet hoor? Kan iemand dit bevestigen?
    Ik wacht even tot jij hebt gekeken iJeroen.. het is namelijk nog de enige reden waarom ik bij microsoft messenger zit.

Bijdrager
    Nietzman
    ”macjk”

Erm ja, maar da’s toch totaal niet nuttig, aangezien de ontvangende partij ze niet zien zal?

Bijdrager
    Calpa

Ikzelf gebruik inmiddels Skype voor de webcam (zeer goede kwaliteit), en heb mijzelf op adium aangeleerd het met =], =/, =[ en =o te doen.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”PascalPas”

Ikzelf gebruik inmiddels Skype voor de webcam (zeer goede kwaliteit), en heb mijzelf op adium aangeleerd het met =], =/, =[ en =o te doen.

=D [: 8D ^.^ -.- ._.:wink:

Bijdrager
    iJeroen

Net al julie reacties gelezen, ik ga zo even proberen emoticons toe te voegen, nu is er niemand online. =)

Bijdrager
    Sunneh
    ”Bor”
    ”PascalPas”

=D [: 8D ^.^ -.- ._.:wink:

{oO} >.< (als we toch bezig zijn..)

Anways: Skype, Meebo zijn de beste oplossingen voor webcam.. of als iemand ook een mac heeft iChat! Normaal zit ik ook op adium en bevalt me prima, wil niet anders op een webcam functie. Die winks, zelf gemaakte animated stuff kan me gestolen worden.. en het is altijd leuk als je “kuszoenkus” ziet en dan vragen wat dat is.. (blijkt het zo’n plaatje dus te zijn) >.<

Bijdrager
    iJeroen

Meebo hm? Eens kijken..
    iChat was natuurlijk een geweldige optie geweest als ze ook op mac zaten. :wink: Ik ben aan het proberen ze te switchen..

Emoticons toevoegen in Adium lukt me niet. Niet via help, via het menu, en niet via rechtermuisknop.
    Iemand een idee of kan dit gewoon niet (toch wel een beperking van Adium…)?

Bijdrager
    Nietzman

Dat kan gewoon niet. Ondersteuning zit er al wel in als het goed is, maar iemand moet er nog even een interface voor maken.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Nietzman”

Dat kan gewoon niet. Ondersteuning zit er al wel in als het goed is, maar iemand moet er nog even een interface voor maken.

Aha. Dan wachten we daarop. :)

Bijdrager
    NN.

Ik heb nog een totaal andere vraag, maar vond het een beetje doelloos er een heel topic voor te openen.:P

Zodra ik in adium mijn status op invisible zet, dan wordt mijn dock icon ook invisible, verder niet erg hinderlijk maar ik vind het gewoon niet mooi 8) . Weet iemand misschien of je dit ook uit kunt zetten?

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.