8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Remyl

MSN digitaal certificaat ongeldig

Zodra ik me aan wil melden bij MSN krijg ik deze melding:

De datum- en tijdsinstellingen kloppen niet of het digitale certificaat is ongeldig of niet geïnstalleerd. Als de datum en tijd kloppen, raadpleeg je de netwerkbeheerder om te controleren of het digitale certificaat geldig is en is geïnstalleerd.

Heb MSN al opnieuw geïnstalleerd en m’n datum en tijd kloppen overigens ook gewoon. Ik snap er niks van.
    Kan iemand me helpen?

Bijdrager
    piddy4888

Moet je per sé MSN gebruiken? Zijn er geen andere programma’s waarmee je met je MSN-account kan inloggen?

Bijdrager
    Thelma

Probleem, Microsoft en de Lounge.

Ik kan niet wachten op de reactie’s :evil: .

Bijdrager
    piddy4888

Ow ja, dan krijg je niet veel soeps… Vraag een moderator of hij het naar het subforum ‘overige software’ wil verplaatsen.

Bijdrager
    Remyl

Haha, sorry heb het inderdaad in het verkeerde subforum geplaatst. Zat in de lounge, zit ik eigenlijk standaard in. Vandaar..

Niemand die weet hoe het op te lossen valt?

Bijdrager
    Vassilli

Opnieuw installeren al geprobeerd?

Bijdrager
    Лукас

Lees even wat er staat. De datum en tijd klopt niet OF het certificaat is ongeldig/verlopen. Een verlopen beveiligingscertificaat kan op zich geen kwaad, maar elke keer zo’n melding is wel irritant. Hoe je het kan oplossen verschilt nogal per stuk software.

Bijdrager
    Remyl

Ja, heb het al opnieuw geïnstalleerd. En lezen kan ik ook wel hoor LucasJV..

Wat is in een beveiliging certificaat dan, kan alleen uitleg voor de pc vinden, die heb ik gelukkig niet.
    Niemand die weet wat ik hier aan kan doen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.