18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Erikaatje

msn crash

Steeds nadat ik msn een tijdje gebruik crasht hij:( dit gebeurt sinds panther.. hebben meer mensen hier last van? en kan iemand me helpen het probleme op te lossen?

alvats bedankt!

Bijdrager
    tijs

Ik heb dat niet zo dikwijls opstaan, maar heb alleszins nog niets gemerkt van problemen. Verwijder alles van msn eens en installeer eens opnieuw, grote kans dat het dan wel weer lukt.

Bijdrager
    junkiesxl

Niet meer als anders :D

MSN blijft natuurlijk wel een programma van niets (processor verslindend en vele crashes) maar aangezien blijkbaar heel belgië¨het gebruikt, ik dus ook. ( de service niet het programma zelf, ben nu bezig met fire werkt meer solide en zit niet zo te knagen aan de processor)

Bijdrager
    Erikaatje

lijkt er op dat ik de enige ben :S
    naja.. dan zal ik nu wel moeten overstappen op fire(je kan daar geen files mee uitwisselen toch?)
    opnieuw installeren werkt ook niet duzz.. het is spijtig want fire is niet bepaald moeders mooiste:)

Bijdrager
    tijs

Probeer dan eens proteus: http://www.indigofield.com/

Ik heb het wel al een tijdje niet meer gebruikt maar dat zag er wel altijd mooi uit.

Bijdrager
    KeKo
    ”erikaatjuh”

lijkt er op dat ik de enige ben :S
    naja.. dan zal ik nu wel moeten overstappen op fire(je kan daar geen files mee uitwisselen toch?)
    opnieuw installeren werkt ook niet duzz.. het is spijtig want fire is niet bepaald moeders mooiste:)

nee heb er ook last van, niet spontaan, maar als een conversation gesaved wordt gebeurt het soms

Bijdrager
    Erikaatje

proteus heb ik ook even gehad.. maar die krijgt geen verbinding meer..helaas

Bijdrager
    HSL

als je ff geduld hebt,..

binnenkort komt adium uit met alle functies die msn ook heeft,.. en werkend! ik kan er niet op wachten,.. eindelijk die troep van mijn mac’s af!

(heb je misschien een upgrade gedaan van OS?, want MSN werkt bij mij gewoon zonder problemen!!)

Bijdrager
    Boskabouter
    ”erikaatjuh”

proteus heb ik ook even gehad.. maar die krijgt geen verbinding meer..helaas

Er is een nieuwe versie van Proteus, zou dus moeten werken……..

Bijdrager
    Erikaatje
    ”HS-L”

als je ff geduld hebt,..

binnenkort komt adium uit met alle functies die msn ook heeft,.. en werkend! ik kan er niet op wachten,.. eindelijk die troep van mijn mac’s af!

(heb je misschien een upgrade gedaan van OS?, want MSN werkt bij mij gewoon zonder problemen!!)

hmzz interresant!!! is er al een datum bekend ofzo iets??

Bijdrager
    macmike32

heb ik ook last van krijg dan de mededeling of ik dit wil raporteren aan apple vreemd.:(

Moderator
    Strifer

adium? waar?

Bijdrager
    Marc

Adium is hier te vinden http://www.adiumx.com/ maar werkt alleen met AOL en niet met msn.

Bijdrager
    Erikaatje

ik zie alleen nog nergens wat over msn staan..voor wanneer zijn de plannen dan?

Bijdrager
    hutkoffer

op mijn powerbookje is msn messenger veel te veel. hij crashed idd ook vaak.

toen gebruikte ik fire, mar daar ben ik ook niet over te spreken. slechts een paar iconen, en de namen worden niet geupdate..nu ben ik proteus aan het dll.:D

nog geen sprake van een msn 4.0 met msn 6.0 functies ?

Bijdrager
    Erikaatje

fire en proteus zijn gewoon nog geen vergelijking met de officiele msn :S
    en ik heb helaas ook nog niets gehoord over een eventuele msn 4.. hij laat wel opzich wachten zeg:( ..als hij er ooit komt

Bijdrager
    remier

Crashed bij veel chats om de minuut, om gek van te worden :evil:

MS doe er wat aan!!!!!!!!!!

edit:

De melding is telkens dit:

Exception: EXC_BAD_ACCESS (0x0001)
    Codes: KERN_INVALID_ADDRESS (0x0001) at 0x0421f000

Bijdrager
    Gilda

Ja!

Ik wil ook msn 4.0 met de functies van msn 6.0. Ik baal enorm van msn 3.5. de msn-namen worden steeds automatisch teruggezet in hun oude namen. Ik kan niet online komen terwijl ik mezelf offline heb gezet. Ik word automatisch online aangemeld.

En de foto’s die te zien zijn bij msn 6.0 mis ik! Dat wil ik ook met Apple!

*zucht*

Dit is de enige frustatie dat ik heb. Voor de rest ben ik helemaal tevreden.

Ohja ik kan niet altijd fotos uitwisselen met mensen die windows en msn 6.0 hebben. Soms wel soms niet. En als ik msn met meerdere mensen in hetzelfde venstertje, komt er een zo klein spreekvenstertje te zien waarin ik kan typen. Zo klein dat ik het gesprek niet meer kan volgen.

Ik hoop dat er aan gewerkt wordt. :D

Groet!

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.