6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    maceddy

[MSN] Conversation history

Afgelopen week ff gedownload… MSN Messenger 3.5

Paar leuke nieuwe functies zitten erin…
    Vooral het dichtschuifen van de offline mensen vind ik errug handig..

Ook handig is de ‘conversation history’ optie.
    Ik vind het nog wel eens handig om achteraf een en ander na te lezen.

Nadeel vind ik dat je alleen kan nalezen als je online bent.
    Wie verzint zoiets :S (Microsoft, das waar).

Weet iemand of er een progje is waarmee je die bestandjes (die history) kan lezen? k heb t in TextEdit geprobeerd maar die snapt er niks van…

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Kun je dat alleen maar lezen als je online bent!?
    Wat een pisvlekken daar bij macroshag, echt weer een bill-bill-best idee:cry:

Geen idee of je het ook offline kunt bekijken, ik wilde enkel mijn frustraties uiten :evil”

Bijdrager
    mr.greenish

uhhh is eigelijk heel logisch hoor.. aangezein vaak meerdere mensen van de zelfde msn maar ander acount gebruik maken. Zou beetje raar zijn als iemand bij me zou komen en op msn zou chaten en ik dan alles lekker kon na lezen als die uitgelogt is:S;)
    oh en chat sesies openen in de tekst editor kan heel makelijk, open de sesie die je wou selcteer al de teks en plak het in de tekst editor ( hij moet dan wel in plate tekst mode staan):P
    Je kan ook html.

MZZL!
    :mrgreen:

Bijdrager
    HOMER

Drop die files gewoon op het welbekende Simpletext (zit in de Devtool-packages standaard in jaguar), textEditor of de allesopener BBedit.

Bij mij is het dan ook een beetje raar (bij elk antwoord 3 van die kruisjes alsof er iemand overleden is) maar hij geeft het verder prima weer. (zin voor zin)

Nadeel is dat hij onderaan elke conversatie dan de code laat zien voor de fonts en kleurtjes.

Bijdrager
    dennis

Ik ben van plan om een programmatje te maken waarmee je je “conversations” offline kan bekijken, maar dan zonder alle rotzooi die je krijgt als je hem opent in TextEditor of Simpletekst.
    Ik moet er nog aan beginnen en heb geen idee of het werkt wat ik nu zeg, maar ik ga het proberen :D :wink:

Dennis

Bijdrager
    maceddy
    ”mr.greenish”

uhhh is eigelijk heel logisch hoor.. aangezein vaak meerdere mensen van de zelfde msn maar ander acount gebruik maken. Zou beetje raar zijn als iemand bij me zou komen en op msn zou chaten en ik dan alles lekker kon na lezen als die uitgelogt is:S;)
    oh en chat sesies openen in de tekst editor kan heel makelijk, open de sesie die je wou selcteer al de teks en plak het in de tekst editor ( hij moet dan wel in plate tekst mode staan):P
    Je kan ook html.

MZZL!
    :mrgreen:

Gelukkig hebben we OS X met meerdere gerbuikers en bewaart ie de history/prefs in de User map:)

*No flame intended*;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.