18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    iJuggle

MSN app iPod Touch

Is er al een goed app hiervoor?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=125361&highlight=msn+ipod+touch staat ook een msn applicatie tussen

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=132665&highlight=msn+iphone

verder heb ik zelf geen iphone of ipod touch dus kan je verder niet helpen.

Bijdrager
    Gastonw

AIM+

Bijdrager
    BloomPod

Ik doe rustig verder op Palringo, werkt goed. Ook een aanrader is Jivetalk ( beejive ).
    Wil je een betere betalende app dan koop je gewoon MobileChat.

Bijdrager
    MacBoot

ik gebruik Palringo, en dat bevalt me goed:wink:

Bijdrager
    iJuggle

moet je daar niet eerst een account aanmaken?

Bijdrager
    MacAanZee

Voor Palringo moet je inderdaad een account aanvragen en ik begrijp daar helemaal niks van! Daarom gebruik ik nog steeds – en met veel plezier – Ebuddy. Geen app, maar een makkelijke manier om via een internetpagina te chatten. Werkt erg goed en je kunt ook al je andere accounts er tegelijk bijzetten, zodat je bijvoorbeeld van MSN, Yahoo of andere kunt zien wie er online zijn.

Bijdrager
    MightyMouse

Ik heb Palringo even geprobeerd!

Werkt inderdaad mooi maar wat ik erg jammer vind is dat als je bijvoorbeeld even je mail wilt checken of iets anders doet dan wordt je automatisch uitgelogd. Is er niet een programma dat op de achtergrond blijft draaien en je een ballonnetje krijgt wanneer je een bericht krijgt??

Bijdrager
    R-Flow
    ”MightyMouse”

Werkt inderdaad mooi maar wat ik erg jammer vind is dat als je bijvoorbeeld even je mail wilt checken of iets anders doet dan wordt je automatisch uitgelogd. Is er niet een programma dat op de achtergrond blijft draaien en je een ballonnetje krijgt wanneer je een bericht krijgt??

Volgens mij is dat By Design. Apple staat niet toe dat er programma’s in de achtergrond blijven draaien omdat zo de prestatie van je iPod touch achteruit gaat.

Bijdrager
    JWVD
    ”MightyMouse”

MobileChat:)

Bijdrager
    iLove

Ik heb nog een MSN messenger gevonden namelijk WebMessenger.
    Weet verder ook niks over, ik heb (nog geen) iPod Touch;)

Bijdrager
    Pretorian

meebo.com is ook een goede webclient, in iphone versie trouwens. Online blijven op je iphone werkt echter niet, apple staat niets toe op de achtergrond.

Bijdrager
    awesomemac
    ”JWVD”
    ”MightyMouse”

MobileChat:)

Ik vind Palringo de beste IM client op dit moment. MobileMe en die andere zijn in mijn ogen bagger.

Overigens logt Palringo NIET uit als je op de homeknop drukt. Je blijft dan ingelogd staan. Op dit moment 10 min en ze willen dit nog gaan verlengen bij Palringo.

Dus zodra je Palringo weer aanklikt, dan log je automatisch in en in de 10 min dat je je home scherm hebt, zien je vrienden je gewoon online.

Bijdrager
    MightyMouse
    ”awesomemac”

Overigens logt Palringo NIET uit als je op de homeknop drukt. Je blijft dan ingelogd staan. Op dit moment 10 min en ze willen dit nog gaan verlengen bij Palringo.

Dus zodra je Palringo weer aanklikt, dan log je automatisch in en in de 10 min dat je je home scherm hebt, zien je vrienden je gewoon online.

Maar is dat ook zo met je msn account? Want ik heb geen “Palringo vrienden”
    En wanneer je dan binnen die 10minuten een bericht ontvangt krijg je deze dan ook nog te lezen?

Bijdrager
    awesomemac

Hier MSN en ja, als ik weer terugga naar Palringo ben ik nog ingelogt en zie ik de berichten.

Dus ga je van je home screen terug naar Palringo krijg je gelijk de berichten te zien die je gemist hebt.

Erg handig dus!

Bijdrager
    bartje

Fring.com ?

Bijdrager
    william89

BIj palringo moet je een account aanmaken, moet dat met het emailadres waarmee je gaat msnen of maakt dat niet uit?

Bijdrager
    awesomemac

Nee, ik heb een ander mailadres opgegeven dan mijn echte MSN mailadres.

Fring.com, daarvoor moet je je iPod of iPhone hacken dus. En werkt niet met de iPhone 3G lees ik.

Dus…doe maar niet….(en ze moeten gelijk hun icoon aanpassen, afschuwelijk)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.