9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    mazze

Msn & Adium file transfers gaan zo langzaaam!

Als ik via mijn macbook iets wil verzenden via msn, danwel adium, gaat dit zo traag! Echt niet normaal gewoon, 9 min over een simpele .jpg van zon 2 mb. Heb 20mbit internet hier dus daar zal het niet aan liggen,.. via windows gaat het dan ook gewoon vlot. Iemand een oplossing? Geen zin om steeds weer windows in te moeten om iets te verzenden.. :cry:

Bijdrager
    fctje

Ik weet het hier het zelfde en hier ook snel internet dus…

Bijdrager
    The JM

Ligt ook niet aan je internet, maar het msn protocol wat de messengers gebruiken. Dit is verouderd en staat geen rechtstreekse verbindingen toe zodat al het verkeer via de servers van Microsoft moeten gaan en die zijn nogal aan de trage kant.

Je kan niet anders doen dan wachten op een update. Maar MSN heeft niet zo’n hoge prioriteit bij de ontwikkelaars van Adium, dus dat kan nog wel ff gaan duren.

Bijdrager
    sypie

En daarvoor heeft Mac een standaard een FTP server ingebouwd. Die kun je gebruiken, gaat ook nog eens stukken sneller.

Bijdrager
    mazze
    ”sypie”

En daarvoor heeft Mac een standaard een FTP server ingebouwd. Die kun je gebruiken, gaat ook nog eens stukken sneller.

Hoe bedoel je dat? :innocent:

Bijdrager
    G-Force
    ”The

Je kan niet anders doen dan wachten op een update. Maar MSN heeft niet zo’n hoge prioriteit bij de ontwikkelaars van Adium, dus dat kan nog wel ff gaan duren.

Het heeft niet zo’n hoge prioriteit bij de ontwikkelaars van Libpurple, de ontwikkelaars van Adium wachten al eeuwen op de heren van Pidgin/Libpurple.

Bijdrager
    Joostxxx

Probeer het is via Skype. Dat gaat bij mij 10x zo snel.

Bijdrager
    mazze

Het probleem is enigzins opgelost, de officiele microsoft messenger gaat redelijk snel, erger me alleen ontzettend aan de interface :innocent: . Maarja ik kan in ieder geval bestanden sturen met een normale snelheid!

Moderator
    Poezenbeest

Zijn hier ook al erg veel klachten over binnengekomen…. Onze zoekmachine is misschien niet de snelste, maar levert toch wel resultaten op. [urrl=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1361053#1361053]Zie dit draadje bijvoorbeeld…[/url] Laten we het daar even bij houden en daar verder gaan.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.