7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    chiquitan

MS Office 2010 en OS X Lion

Naar verluidt zou MS Office 2010 niet meer werken op de Lion. Klopt dit of werd dit euvel reeds aangepast ?

Bijdrager
    LighScan

Dat klopt volledig, aangezien dat een Windows-versie is.

De 2011-versie (voor Mac) werkt perfect met Lion hoor (zeker na de laatste update).

Bijdrager
    jupilerman

Ik had eerst de 2010, vervolgens de 2011 gedownload toen die uitkwam.
    Ik wil nu op een andere mac (buiten mijn thuisnetwerk) ook MSlowffice zetten. Aangezien ik drie licenties heb moet dat wel lukken zeker.
    Moet ik dan eerst 2010 erop zetten of onmiddellijk het 2011.dmg installatiepack?

Bijdrager
    MacTS
    jupilerman op 20 september 2011

Moet ik dan eerst 2010 erop zetten of onmiddellijk het 2011.dmg installatiepack?

Jij hebt de humor van LighScan niet begrepen. MS Office 2010 bestaat helemaal niet voor de Mac. Voordat versie 2011 verscheen was er 2008.

Bijdrager
    jupilerman

Oh jawel hoor, ik heb zijn post best begrepen. Ik stelde gewoon een Office for Mac vraag.
    Niet alle Belgen zijn onnozel hoor. Dat zijn enkel die ten zuiden van de taalgrens:sarcastic:

Bijdrager
    MacTS

Als je de post begrepen hebt vind ik het vreemd dat je dan toch weer over het installeren van MS Office 2010 begint terwijl je blijkbaar weet dat het niet bestaat. Dat je Belg bent had ik nog niet eens gezien, want jouw favoriete bier wordt hier ook verkocht. Het boeit mij niet waar iemand vandaan komt, als we elkaar maar begrijpen.

Bijdrager
    iep
    jupilerman op 20 september 2011

Niet alle Belgen zijn onnozel hoor. Dat zijn enkel die ten zuiden van de taalgrens:sarcastic:

Waarbij jouw reactie doet vermoeden dat die taalgrens dezelfde is als de grens tussen Nederland en België;)

Nogmaals, 2010 is Windows-only; jij bedoelt hoogstwaarschijnlijk 2008 die weer Mac-only is. Er zit al tijden een jaar verschil tussen de Windows en Mac versie waardoor een foutje snel gemaakt is.

Als je Lion draait heb je met de 2008 versie een klein probleempje omdat de standaard installer een PPC ding is waar Lion helemaal niet meer aan doet. Op het internet vindt je ongetwijfeld wat je dan moet doen. De 2011 release heeft een compleet andere activatie module erin zitten. Je zult bij Microsoft dan even moeten navragen wat je moet doen, dat zullen ze ongetwijfeld hebben gedocumenteerd. Als je inderdaad 3 2011 licenties hebt maar nog niet alle 3 geactiveerd lijkt er mij geen enkel probleem te zijn: gewoon 2011 installeren, activeren en lekker gebruiken. Klaar.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.