8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    nk22

MPEG2 component niet beschikbaar???? WAT?

Hoi iedereen!

Ik heb net de Apple MPEG2 component geinstalleerd voor 18 euro, zegt het dat het niet voor deze versie beschikbaar is???? Wat nu?

Bijdrager
    TheBigZ

Je kunt die component gebruiken icm MPEG Streamclip en QuickTime Player 7 (dus niet X).

http://www.squared5.com/svideo/mpeg-streamclip-mac.html

The installer of the MPEG-2 Playback Component may refuse to install the component in Lion and Mountain Lion. Apple states the component is unnecessary in Lion and Mountain Lion, however MPEG Streamclip still needs it.

To install the component in Lion or Mountain Lion, please download MPEG Streamclip 1.9.3b8 beta above; inside the disk image you will find the Utility MPEG2 Component M. Lion: use it to install the MPEG-2 Playback Component in Lion or Mountain Lion. The original installer’s disk image (QuickTimeMPEG2.dmg) is required.

The current versions of MPEG Streamclip cannot take advantage of the built-in MPEG-2 functionality of Lion and Mountain Lion. For MPEG-2 files you still need to install the QuickTime MPEG-2 Playback Component, which is not preinstalled in Lion and Mountain Lion. You don’t have to install QuickTime 7.

Bijdrager
    nk22

Ok, die heb ik, ik heb Final Cut Pro x, Quicktime 7, en MPEG Streamclip, maar er staat nog steeds dit

Bijdrager
    nk22

O, die beta zag ik niet:?

Bijdrager
    nk22

Heb ik nu voor niks 18 euro betaald?

Bijdrager
    nk22

O, nee toch niet. Hartstikke bedankt!

Bijdrager
    TheBigZ

Niet als je van plan was je Everio filmpjes met MPEG streamclip om te zetten naar een ander formaat.

Bijdrager
    nk22

Dat zou ik inderdaad doen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.