8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Fool

MPEG Streamclip en ts bestanden

Beste,

Ik wil graag mijn TS bestanden die ik met mijn Humax Recorder heb opgenomen,
    nu lees ik op internet dat MPEG Streamclip daar goed voor geschikt is, echter als ik deze installeer en een willekeurig .TS bestand wil openen krijg ik de melding: “File open error: unsupported file type”.

Ik heb ook iets gelezen over een MPEG2 Component die bij het originele dmg bestand wordt geleverd maar deze kan ik niet installeren omdat ik het bestand “QuicktimeMPEG2.dmg” mis… Ik kan dit bestand nergens vinden..

Kan iemand mij helpen om TS bestanden te kunnen bewerken in MPEG Streamclip.

Groet!

Bijdrager
    Leo5061

Gebruik Handbrake. Doe dit zelf ook. Ben zeer tevreden over het resultaat. Handbrake is gratis, makkelijk in gebruik. Instellen voor bv Apletv 1 , 2 of 3. Vervolgens met iMovie de reclames wegsnijden. Fluitje van ’n cent. Nee ’n euro.

Bijdrager
    1984
    Fool op 10 juni 2015

Beste,

nu lees ik op internet dat MPEG Streamclip daar goed voor geschikt is

Ik ben benieuwd of dat gaat lukken….. volgens Ziggo onmogelijk…?

Betreft Steamclip klik eens op Help

Bijdrager
    TheBigZ
    Fool op 10 juni 2015

Ik wil graag mijn TS bestanden (bekijken?) die ik met mijn Humax Recorder heb opgenomen.

Dat kan met VLC.
    http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html

Bijdrager
    proton

MplayerX werkt het nog het beste. Lage systeembelasting.
    Download wel van de website http://mplayerx.org/. Uit de Mac App Store werkte het programma niet goed.

Bijdrager
    Fool

Ik ben benieuwd of dat gaat lukken….. volgens Ziggo onmogelijk…?
    Betreft Steamclip klik eens op Help

De TS bestand staan al op mijn HDD en ik kan ze ook afspelen, dat is het probleem niet gelukkig;)

Ik heb inmiddels een ander programma wat goed werkt genaamd: Wondershare Video Converter Ultimate..
    Deze past alleen de framerate en bitrate van de video aan… Weet iemand of dit kwaad kan ivm kwaliteit verlies?

Groet.

Bijdrager
    TheBigZ

Daar wordt het natuurlijk niet beter van.
    Hoe erg het is kun je zelf bekijken, na conversie.

Bijdrager
    bergmans

Als het een Radio opname is kan je het TS bestand M2TS van maken en met MPEG Streamclip Demuxen.
    Voor TS video raad ik je Handbrake aan. Dit is het beste gratis programma.

De extra mpeg2 module werkt niet meer met de huidige OS software.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.