10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Digilux

Mp4 naar aiff

Hallo,
    weet iemand hoe ik de gekochte muziekjes van musicstore die als mp4 naar binnen komen naar aiff kan converteren zodat ik deze in FCP kan gebruiken? Quiktime pro doet het niet en itunes ook niet.

Thanks,
    Ronald

Bijdrager
    patjo

De mp4tjes van de music store zijn beveiligd met DRM… Dus de originele bestanden kun je niet converteren. De volgende omweg werkt wel: op een cd branden en terug importeren in FCP als aiff!

Bijdrager
    So Klear

Met het programma MPEG Streamclip kan je mp4 naar aiff Demuxen.

Bijdrager
    cyp
    ”Perfect

Met het programma MPEG Streamclip kan je mp4 naar aiff Demuxen.

Perfect Dark Zero; weet jij misschien een download versie?
    wat ik tot nu toe tegen kom werkt niet; krijg steeds permission denied…

dank

Bijdrager
    Digilux

Ik heb een goede versie van streamclip en het lukt mij ook niet met steramclip.
    Bedankt voor de tip met cd Patjo.

Gr,
    Ronald

Bijdrager
    cyp

laat maar, ik heb ‘m al gevonden (limewire)

Bijdrager
    Lexilyn

Naar mijn weten aanvaard MPEG streamclip geen beveiligde mp4 files. Ik brand ze dus ook altijd op een CD-tje (rewritable) om ze vervolgens terug te importeren.
    Als jullie wel een progje kennen om m4p’s te ont-beveiligen mag je’t natuurlijk altijd laten weten :wink:

Bijdrager
    desappie

Maak een nieuw bestand in iMovie met het nummer als achtergrondmuziek. Dan exporteer je het geheel naar AIFF.

Bijdrager
    Lexilyn

Hey dat werkt perfect!
    Als je enkel de audio naar de tijdsbalk sleept lukt het niet maar als je in de beeld-balk een fotosleept laat hij het wel toe om dit te delen als AIF :wink:

Voor de beginners…
    -in iMovie, klik op audio, sleep beveiligde AAC-song naar één van de onderste 2 tijdsbalken.
    -klik op foto’s, sleep een foto naar de bovenste tijdsbalk.
    -Archief -> Deel -> Geavanceerde instellingen -> Deel -> Geluid naar AIFF -> Bewaar

Bijdrager
    Digilux

Thanks Guy’s

Ik ga het proberen!!!!!!

Gr,
    Ronald

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.