12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    RalphvRoekel

MP4 Film op iPod Touch zetten

Hallo,

Vraagje: ik heb een MP4 film. Die wil ik graag op mijn iPod Touch bekijken. Hoe kan ik deze converten en erop zetten? Ik heb al wat gepruts met Handbrake/andere converter maar het wil niet lukken. Of ik krijg alleen geluid en een wit beeld op mijn iPod of, met een ander programma, krijg ik alleen een kort stukje (ligt denk ik aan het programma want dat is een trial. Ik heb ook iets geprobeerd met quicktime en iTunes maar het wil niet lukken.

Hoe doe ik dit???

Bijdrager
    Tempest

Kan je hem openen met iTunes?
    Zo ja, dan kan je simpelweg “geavanceerd” > “maak versie voor ipod of iphone aan” doen.

Bijdrager
    Maced.2

handbrake ? gaat het daar niet mee lukken?
    dan zal je soure brak zijn.

Bijdrager
    Yannes

Format: MP4 file
    Video codec: H.264
    FPS: Same as source
    Kwaliteit: 4000 Average Bitrate (ziet er goed uit voor 720p, je kan eventueel ook 1000-3000 doen, dan neemt het minder ruimte in)

Audio: Audio Codec=AAC (coreaudio)
    Mixdown: Stereo
    Bitrate: 320 kb/s

In Handbrake. Zou moeten werken.

Bijdrager
    1984

Open in MPEG Streamclip > Save As (?S) > kies voor mov. en daarna >open in iTunes

Bijdrager
    Little Idiot

het is al een mp4, die kan je in itunes slepen en bekijken. Zo niet dan is de mp4 verrot. Waar komt het origineel vandaan? welk formaat is dat?

Bijdrager
    RalphvRoekel

Het is al een MP4, dus ik had hem ook in iTunes gesleept. Toen direct op iPod proberen te zetten. Dat lukte niet. Toen over gezet in iTunes naar versie voor iPod. Die kreeg ik er wel op, alleen met wit beeld…

Bijdrager
    Maced.2
    RalphvRoekel op 10 januari 2011

Het is al een MP4, dus ik had hem ook in iTunes gesleept. Toen direct op iPod proberen te zetten. Dat lukte niet. Toen over gezet in iTunes naar versie voor iPod. Die kreeg ik er wel op, alleen met wit beeld…

dus….je source is niet okee.
    speelt i dan in VLC of andere player wel goed af dan ? je MP4 bestand.:ftim:

Moderator
    unSOUND

Dat hoeft helemaal niet. Het kan ook zo zijn dat de film een codec gebruikt die iTunes niet snapt.

Bijdrager
    RalphvRoekel

in VLC speelt die goed

Bijdrager
    Yannes

Gebruik dan de VLC iPhone app.

Bijdrager
    RalphvRoekel

gelukt!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.