5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeepster

Mp3’s wel op iPod maar niet op mijn PC synchen

Hi,

Ik (pc gebruiker) zit erover te denken een iPod te kopen.

Mijn vraag:
    Ik heb een pc met 60Gig harde schijf. Nu wil ik dat straks alle muziek op de iPod staat en niet ook nog op mijn pc (anders slipt ie dicht)….

Kan iTunes/iPod zo synchen dat de paar nieuwe mp3’s die op de pc staan worden toegevoegd aan de iPod maar dat NIET alles (40gig) ook terug wordt gesynched op de pc……

Hopelijk stel ik mijn vraag duidelijk.

Alvast bedankt
    Jeepster

Bijdrager
    itachi

ja dat kan, via iTunes (programma waarmee je werkt bij aankoop van je ipod)

maar is wel af te raden, want een ipod ook wel eens problemen. Dan ben je wel alles kwijt, maar dat geld ook voor je HDD

Bijdrager
    Suaver
    ”itachi”

ja dat kan, via iTunes (programma waarmee je werkt bij aankoop van je ipod)

maar is wel af te raden, want een ipod ook wel eens problemen. Dan ben je wel alles kwijt, maar dat geld ook voor je HDD

Die problemen zijn zeer beperkt met een iPod. Ik ken veel mensen met een iPod en dit probleem is dusdanig in het geding hierbij. Het is dan idd mogelijk deze ‘auto-synchronize’ functie in iTunes uit te schakelen waardoor je muziek op je iPod kan hebben wat niet op je harde schijf staat oftewel je ‘Music Library’. Maar let wel op, je hebt een apart programma nodig om die muziek dan weer naar je schijf te kopieren want het ‘drag & drop’ werkt niet vanaf een iPod.

Bijdrager
    itachi

ja terugzetten is ook mogelijk zonder programma (onder hidden files zoeken in je ipod onder iwndows) maar dat wilt hij juist niet

Bijdrager
    Suaver
    ”itachi”

ja terugzetten is ook mogelijk zonder programma (onder hidden files zoeken in je ipod onder iwndows) maar dat wilt hij juist niet

True, maar de iPod verdeeld het onder allemaal mappen, waardoor het moeilijk wordt als je je de .mp3 files niet goed benaamd hebt. Een dergelijk programma is in die situatie wel handig:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.