One More Thing » Community » Forum » Pro » Audio & Video » MP3's na elkaar plaatsen, overvloeien en de hele setlist exporteren

MP3's na elkaar plaatsen, overvloeien en de hele setlist exporteren

Profielfoto van Johnyw

Johnyw op 09 augustus 2017 #

Goeie middag

Mij is gevraagd om straks een aantal muzieknummers na elkaar te plaatsen, die lekker in mekaar te laten overvloeien als een ander nummer begint, en dat allemaal exporteren als 1 mps, zodat dit onbemand kan afspelen op een feestje.

Ik heb er geen idee van met welk programma ik dat het makkelijkste voor mekaar krijg ? Top iemand ?
Bedankt

Johny

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 09 augustus 2017 #

Op je laptop een playlist maken in iTunes, afspelen en het deksel dichtdoen;-)
Liefst i.c.m. met Airplay, of anders via koptelefoon-uitgang een kabel naar de geluidsinstallatie.

Fade between songs
You can set iTunes to fade each song in (increase it in volume) while the previous song is fading out, so there are no gaps of silence between songs. This feature is called crossfading.

• Choose iTunes > Preferences, and click Playback.
• Select Crossfade Songs.
• To change the amount of time it takes for the current song to fade out at the end and the new song to fade in, drag the Seconds slider.

When iTunes plays consecutive tracks from the same album, crossfading is automatically turned off, with no fading between the songs (or tracks).

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 09 augustus 2017 #

Een hele zwik muziek in één MP3 stouwen is nu niet echt het meest briljante idee nee.:)

Dus i.d.d. iTunes of een ander afspeelprogramma gebruiken, en klaar ben je.

Profielfoto van pruus

pruus op 09 augustus 2017 #

Of audacity gebruiken. Kun je mee mixen overvloeien etc. En ook MP3 sinds licentie vrij is.

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 09 augustus 2017 #

En uiteraard heb je voor iPhone of Android ook zat apps die dat on-the-fly voor je kunnen doen.

Profielfoto van aartjan

aartjan op 11 augustus 2017 #

Audacity is gratis en goed

Over dit topic

Gestart op 09 augustus 2017 door Johnyw

Laatste reactie door aartjan

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?