11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    magya

MP3’s downloaden

Als relatief nieuwe Mac gebruiker heb ik een vrij banaal probleem:
    het lukt me niet om MP3-bestanden te downloaden van bijvoorbeeld een site als MP3mediaworld.net. Ik krijg dan de foutmelding dat je daar alleen kunt downloaden met een Win32 platform. Ik kan dan wel voor een “alternative download method (Java Applet)” kiezen, maar dan krijg ik een leeg scherm met alleen de waarschuwing dat ik de beveiliging moet accepteren, en kom dan niet verder.
    Ik heb ook geprobeerd om bij MP3z.nl te downloaden, maar moet dan rechtsklikken en ‘save target as’ kiezen. Maar als ik rechtsklik krijg ik alleen ‘save link as’, en kan dus geen bestanden opslaan.
    Hoe los ik 1 van deze bovengenoemde problemen op, of zijn er nog sites waar ik MP3’s kan downloaden zonder deze problemen tegen te komen?

[mod:b5ce5aa70d=”MacAttack”] Vermits de antwoorden op jouw vraag (die wel legaal is)van illegale aard zijn ben ik genoodzaakt deze topic te sluiten. Het downloaden van mp3’s via filesharing programma’s is illegaal jongens en jullie weten dat :x .[/mod:b5ce5aa70d]

Bijdrager
    jackgr

Probeer es limewire

Bijdrager
    Applemoes
    Bijdrager
    SvS

Of Acquisition; te vinden op http://www.versiontracker.com; is sneller dan limewire en stabieler.

Bijdrager
    tijs
    Bijdrager
    Ruben
    ”magya”

…maar moet dan rechtsklikken en ‘save target as’ kiezen. Maar als ik rechtsklik krijg ik alleen ‘save link as’, en kan dus geen bestanden opslaan…

“Save Target As…” is volgens mij een echte Windows term, bij Apple is dat “Download Link to Disk” (in Safari dan in elk geval)…

Bijdrager
    Elstar
    ”iRuben”

”Save Target As…” is volgens mij een echte Windows term, bij Apple is dat “Download Link to Disk” (in Safari dan in elk geval)…

Dus geef ook effe aan in welke browser dat je werkt.
    In Safari moet je alt-klik doen om een bestand direct te downloaden.

Bijdrager
    joriske

Poisoned is op zich een aanrade, omdat het feilloos het enorme Kazaa netwerk doorzoekt. Echter, het is mij nog niet gelukt om hiervan ook daadwerkelijk iets succesvol te downloaden. Iemand hier ervaring mee…?

Bijdrager
    Ruben
    ”joriske”

Echter, het is mij nog niet gelukt om hiervan ook daadwerkelijk iets succesvol te downloaden. Iemand hier ervaring mee…?

Ja, dezelfde als jij zo’n beetje.:-P Ik gebruik altijd tegelijk Poisoned en Acquisition. De verhouding van wat Poisoned binnen haalt is ongeveer 1 o p 10, dat wil zeggen; als ik met Poisoned eindelijk 1 bestand binnen heb dan heeft Acquisition er inmiddels al 10 binnen, en dat is echt niet overdreven!

Bijdrager
    Elstar
    ”iRuben”

… dan heeft Acquisition er inmiddels al 10 binnen, en dat is echt niet overdreven!

Dat verschil (iets minder groot) zie ik ook tussen Limewire en Acquisition, hoewel ze allebei van hetzelfde netwerk gebruik maken.
    Ik heb dus ook goede ervaringen met Acquisition.

Ik begrijp eigenlijk de vraag ook niet waarmee de topic startte. Volgens mij is het veel makkelijker om een p2p-programma (Kijk ook even hier) te gebruiken dan om het via een site te doen.

Bijdrager
    magya

Bedankt allemaal! Ik ben nu een iets ‘ervarener’ gebruiker: P2P is inderdaad makkelijker dan downloaden van een site (alleen al om al de vervelende pop-ups te vermijden…).

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.