8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jconen

MP3 speler voor kinderen

Ik wil graag een eenvoudige MP3 speler aanschaffen voor mijn kinderen. Ikzelf heb een iPod, maar voor de kinderen moet ik gewoon iets kleins (lees goedkoops) hebben voor in de auto.
    Mijn vraag is: kunnen alle andere merken MP3-spelers ook op een Apple ge-upload worden door bv. muziek ‘erop te slepen’ of iets dergelijks.

Bedankt alvast!

Bijdrager
    ivan92

ja je kan gewoon de muziek op een mp3-speler slepen. waarom is een iPod geen oplossing een shuffle of nano is niet abnormaal duur en het gaat niet snel kapot. dat is wel de ervaring die ik met mijn eigen “goedkope” mp3-speler heb

Bijdrager
    Cars

Nou…de goedkoopste is de shuffle. Nog duur genoeg voor kinderen (neem aan <10 jaar). Ik zou even kijken bij de blokker of iets. Soms wilt Mac alleen niet 100% werken met zijn MP-3 speler. Karel-Willem weet er meer van af.

Bijdrager
    Yaris

MP3-spelers voor kinderen:

onder 5 jaar

tot 12 jaar

Bijdrager
    petermac

Mijn broer heeft zo een Aldi-geval, en dat werkt perfect samen met mijn iBook. Filmpjes, muziek, allemaal zonder probleem.

Bijdrager
    greatpetie83

Bij de Bijenkorf zag ik in de vitrine 1 in de vorm van een poesje liggen:) Ook erg schattig, maar wel voor een meisje natuurlijk.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Cars”

…Soms wilt Mac alleen niet 100% werken met zijn MP-3 speler. Karel-Willem weet er meer van af…

IK heb meerder MP3-spelers gehad. Soms letterlijk.
    Cadeau bij aanschaf van kantoor-artikelen bijvoorbeeld.

De laatste die ik heb gekocht was zo’n Blokker/Bart Smit ding.
    Prachtig apparaat; kleurenscherm, film, muziek, opname, etc. Alles er op en er aan.
    En wat een drama om te bedienen.
    Films zijn MP4, maar dan nèt niet echt. Dus bijna onbruikbaar op een Mac.
    Selecteren van muziek is dramatisch. Zeker als je een 1 of 2 Gb model hebt.
    Je moet hem maar gewoon aanzetten en alles laten spelen zoals het er op staat.
    Probeer niet een bepaald nummer te zoeken, want dat kost je twee dagen.

Het beste kun je dus een zo goedkoop en simpel mogelijk shuffle-geval kopen.
    De Wibra heeft er één liggen van 19,99. Misschien is dat wat?

Hier is mijn topic over de TomTec (ook verkrijgbaar onder vele andere namen).
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1395619&highlight=tomtec#1395619

Bijdrager
    laviathan

laatst bij media markt zag ik gewoon een simpele MP3 speler liggen, niet echt van een merk ofzo maar het zag er redelijk stevig uit met rubber omringt helemaal en een klein zwart wit displaytje met blacklight. Hij was 512 MB en kostte maar 7,99 ( het was wel een tijdelijke aanbieding dus ik weet niet of hij er nog is)

heb je hier wat aan?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.