5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeanke

MP3 op DVD

Waarschijnlijk een foutje. Ik begin opnieuw.

Ik heb van een vriend een DVD gekregen met erop gebrand een aantal MP3.

De eerste 3.878.046 kb van de dvd kan ik niet lezen. De resterende 681.097 wel.

In de finder krijg ik van het eerste gedeelte enkel het icoontje te zien dat het gaat over MP3. In de andere, die ik wel kan spelen, is er een voorvertoning. Hoe krijg ik nu die eerste grote brok mp3’s aan de praat?
    Ik heb een emac met OS 10.2.8

Bijdrager
    2manydjs

Doen ze het wel als je ze naar je HD kopieert?
    Of kan je ze ook niet kopieren?

Bijdrager
    Ruben

Misschien betere kopieën regelen? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem gehad. DVD’s vol met MP3’s waarvan hele grote brokken niet, of heel moeilijk leesbaar waren. Gevraagt aan de “lener” hoe hij er aan was gekomen, die waren dus gekopieerd van “originele illegale DVD’s” op de hoogste snelheid mogelijk. Gevraagt of hij er eens één kon proberen op een normale snelheid en die kopie was prima leesbaar.

Bijdrager
    Jeanke

Kopiëren naar HD geen enkel probleem, maar ze kunnen nog niet beluisterd worden.

Via een pc als bijlage met e-mail naar mijn mac gestuurd lukt het wel. De MP3’s op zich zijn dus OK

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt, heb dat toen opgelost door met ‘File Buddy’ ( http://www.versiontracker.com ) de ‘type’ en ‘creator’ van een werkende mp3 file te kopieren naar die ‘foute’

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.