10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    macnriq

MP3 naar WMA converter

Ik heb gesearched en gegoogled, maar heb niks kunnen vinden. Ik zoek een mp3 to wma converter voor mijn mp3 speler zodat er 1 album extra bij kan (wma zou met een lagere bitrate zelfde geluidkwaliteit hebben als mp3 op een hogere bitrate)

Weet iemand een converter voor de x?

Bijdrager
    Esquare
    ”macnriq”

Ik heb gesearched en gegoogled, maar heb niks kunnen vinden. Ik zoek een mp3 to wma converter voor mijn mp3 speler zodat er 1 album extra bij kan (wma zou met een lagere bitrate zelfde geluidkwaliteit hebben als mp3 op een hogere bitrate)

Weet iemand een converter voor de x?

Het enige dat ik weet is dat compressie (mp3) na compressie (wma) geen goede resultaten oplevert. Dan kun je net zo goed die mp3 naar een lagere bitrate terugsampelen. Of een mp3-speler kopen waarop je AAC-bestanden kunt afspelen.

:)

Bijdrager
    Mr X

en nu andersom hoe kan ik van een wma een mp3 maken ( of aac)?

Bijdrager
    iDude

easyWMa

zie versiontracker.com

Bijdrager
    Esquare

Geeft hetzelfde probleem natuurlijk: compressie na compressie.

Bijdrager
    macnriq

hmmm daar zit idd wel wat in ja.. min + min.

Ik ga even kijken of mijn speler aac ondersteund, plus ik kijk nog ff naar het linkje..THx

Bijdrager
    Esquare
    ”macnriq”

Ik ga even kijken of mijn speler aac ondersteund

Als er op de achterkant geen Apple-logo staat, hoef je niet lang te kijken. Alleen de iPod ondersteunt het AAC-formaat.

Bijdrager
    fistkikker

leuke avatar macnriq

Waarom iemand WMA zou willen gebruiken is mij een raadsel. Zeker als je een MP3 gaat ‘recoden’.

Bijdrager
    kenmasters
    ”Esquare”
    ”macnriq”

Ik ga even kijken of mijn speler aac ondersteund

Als er op de achterkant geen Apple-logo staat, hoef je niet lang te kijken. Alleen de iPod ondersteunt het AAC-formaat.

Da’s niet helemaal waar. Er zijn een aantal telefoons die ook AAC afspelen, “gewone” mp3 spelers weet ik echter zo niet…

Bijdrager
    Esquare
    ”kenmasters”

Da’s niet helemaal waar. Er zijn een aantal telefoons die ook AAC afspelen, “gewone” mp3 spelers weet ik echter zo niet…

Een telefoon is m.i. geen mp3-speler. En andere ken ik werkelijk niet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.