9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    regined

mp3 naar itunes downloaden

Mijn mp3’s willen niet meer naar itunes. Vroeger klikte ik rechts van het zwarte balkje in firefox.
    Dan kwam er save as source. Daardoor kwam ie in downloads. Deze optie is verdwenen.
    Vandaag was het de heilige naos van de site: broederschap-van-de ankh.net dat niet lukte.
    Wat moet ik nu doen? Rechtsklikken heb ik niet ingesteld/ niet aanwezig.
    Ligt het eraan dat ik nog snowleopard heb en nog niet Lion?
    Mijn itunes kon ik ook niet openen voordat ik de laatste versie van itunes gedownload had.
    Is dit een nieuwe truc van appel?
    Zo wel in Safari als in Firefox moet dit toch kunnen.
    Dank jullie wel, Regined

Moderator
    unSOUND

In Safari kun je op de link klikken met de ALT toets ingedrukt…

Bijdrager
    regined

Ik heb het geprobeerd. Echter nu wordt 14,4KB bladzijde geload.
    Een mp3 kan toch niet 14,4 kb zijn

Moderator
    unSOUND

Nee, je wordt eerst naar een Download-pagina gestuurd. Daar kun je de MP3 pakken.

De site zit gewoon heel rommelig in elkaar, elke link is anders…

Bijdrager
    SunKeeper

:sealed: Als je toch eens wist hoe verschrikkelijk lui je kunt zijn als je je muziek koopt. Je kan het fatsoenlijk en snel downloaden in redelijke maar altijd gelijke kwaliteit. Het ziet er nog leuk uit ook met al die album-arts.

Argumenten als: dat is me veel te duur en het aanbod is niet groot genoeg…hoeveel nummers luister je dan wel niet tegelijkertijd dat je zo gigantisch veel moet hebben?

En sorry voor het inbreken in dit topic, maar ik moest het even zeggen.:wink: Ga ik nu weer verder met achterover-leunen-in-een-stoel-4.0:cool:

Bijdrager
    DutchMac

@Sunkeeper Je heb wel naar de site gekeken waar de TS het over had?

Bijdrager
    TheBigZ

De site is een puzzelsite. Het doel is om erachter te komen hoe je tracks kunt downloaden.:wink:

Bijdrager
    Scrooge McDuck

:sealed: Als je toch eens wist hoe verschrikkelijk lui je kunt zijn als je je muziek koopt. Je kan het fatsoenlijk en snel downloaden in redelijke maar altijd gelijke kwaliteit. Het ziet er nog leuk uit ook met al die album-arts.

Argumenten als: dat is me veel te duur en het aanbod is niet groot genoeg…hoeveel nummers luister je dan wel niet tegelijkertijd dat je zo gigantisch veel moet hebben?

En sorry voor het inbreken in dit topic, maar ik moest het even zeggen.:wink: Ga ik nu weer verder met achterover-leunen-in-een-stoel-4.0:cool:

MP3 is geen synoniem voor een illegaal verkregen muziek bestand. Ga ergens anders falen.

Geblokkeerd
    Bento

Faal.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.