6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    music-lover

Mp3 muziek van itunes naar cd voor autoradio gaat niet goed!

Hallo,

Ik heb gezocht maar kan niets vinden.

Ik heb ongeveer 450 nummers in itunes staan (op de pc) en nu wil ik alles op mp3-cd’s branden om op de mp3-autoradio af te spelen.
    Nou pakt hij via itunes een boel nummers niet en dus heb ik geprobeerd om alle nummers te conventeren naar mp3 en vervolgens met behulp van slepen naar de mediaplayer alles op cd gebrand. Tot zover ging het goed. Alle nummers staan erop en op de pc kan ik de nummers wel afspelen, maar als ik een van de cd’s in de autoradio doe dan kan ik naar 4 nummers afspelen en pakt hij de rest niet, weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen? Voordat ik itunes had kon ik de gebrande cd’s gewoon afspelen. Ik krijg het maar niet voorelkaar :(

Alvast bedankt voor de eventuele reacties!!!

Maurice

Moderator
    unSOUND

Je kunt in iTunes ook gewoon CD’s branden, daar heb je de MediaPlayer niet voor nodig. En iTunes kan op meerdere manieren een CD te branden, MP3 CD of data CD.

( staat bij: voorkeuren > Geavanceerd > Branden )

Overigens schrijf je dat je een aantal nummers met iTunes hebt omgezet, maar weet je wel dat iTunes standaard niet converteerd naar mp3, maar naar mp4 ? Heb je iTunes dus wel ingesteld om te converteren naar mp3 ?

( staat bij: voorkeuren > Geavanceerd > Importeren )

Bijdrager
    music-lover

Hoi,

Ik heb alles zo staan zoals je zegt, alleen wou even proberen of het nu wel lukt, maar kan de knop: mp3-cd branden nergens meer vinden.

Moderator
    unSOUND

Gewoon een afspeellijst maken, en dan op “brand” klikken.

Bijdrager
    music-lover

Ik heb nu een afspeellijst gemaakt, die brand ik nu even en dan probeer ik hem uit op de autoradio, misschien dat het nu wel lukt….

Bijdrager
    music-lover

Yes!!! Het is gelukt, bedankt!!!!!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.