6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Doulos

MP3 converteren maar dan NIET in iTunes

Regelmatig moet ik MP3 files “kleiner” maken. Dat dat met kwaliteitsverlies gepaard gaat weet ik, maar het is niet anders.

Ik wil dit niet in iTunes doen, want dan moet ik steeds mijn instellingen aanpassen. En trouwens: hoe krijg ik zo’n bestand weer uit iTunes??

Ik zoek gewoon een programma op mijn mac om dat te doen. Dat moet er toch zijn????

Bijdrager
    computer space

Ik heb nooit zo’n probleem om dat in iTunes te doen. Handigste is om de files na conversie te deleten. Ze staan dan voor je klaar in de vuilnisbak, en je bibliotheek is weer schoon;-)

Bijdrager
    mcdaddy

Volgens mij kan je dat gewoon doen met quicktime pro.

Moderator
    Strifer
    Bijdrager
    iAgree

Zover ik weet onthoud itunes al de speciale instelling die je maakt dus is het heel makkelijk switchen van de een naar de ander, als je de file selecteerd die je wilt omzetten worden ze blauw, de omgeztette files komen dan boven of onder de blauwe te staan , die selecteren en deleten en klaar, ik zou nie weten waarom je een ander programma hier voor wilt gebruiken, word alleen maar meer werk dan met het itunes zelf te doen.

Bijdrager
    Eelco

Wellicht kun je een aparte gebruiker aanmaken en dan toch in ITunes encoden? Dan hoef je niet je eigen instellingen aan te passen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.