11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Kristofke

mp3 cd branden in iTunes met mapstructuur

Ik krijg het moeilijk gevonden hier, dus even toch een topic openen

is het mogelijk om in iTunes een mp3 cd te branden die niet heel de afspeellijst in de root van de cd-r(w) zet??

Het is echt niet handig als er 300 mp3’s achter elkaar staan, als de autoradio een mappenstructuur aankan.

Bijdrager
    Brainiac

Waarom doe je het gewoon niet via een brandmap?:)

Bijdrager
    espaan

De cd’s die ik met mp3’s vanuit iTunes heb gebrand hadden gewoon een map structuur en werken prima in de autoradio. Misschien ligt het eraan hoe je je mp3’s hebt binnegehaald, per album of per nummer? Ik heb (bijna) alleen maar albums in iTunes.

Bijdrager
    Kristofke

maar brand je dan als gegevens cd of als een mp3 cd

ivm die brandmap, hoe maak ik die dan aan?

Bijdrager
    Brent146

Finder > Archief > Nieuwe brandmap

Bijdrager
    Kristofke

tracks naar die map slepen blijkt niet te werken

hoe krijg ik dus een afspeellijst met honderde tracks in mappen verdeeld uit itunes in die brandmap?

Moderator
    unSOUND

Het is simpel.

– Start iTunes, en maak een playlist met nummers.
    – Kies in de voorkeuren bij branden voor “gegevens-CD”

Hoe jij de playlist sorteerd, in die sortering worden ook de mappen op de CD gemaakt. Klik je dus in iTunes op Artiest, dan maakt iTunes per artiest een map. Klik je op Album, dan krijg je per album een map… of per genre, wat jij wilt.

Bijdrager
    Kristofke

thanks

Bijdrager
    bonestaak

maar hoe pak je dit dan aan als je in itunes ook “meng” mappen hebt dus:

Bibliotheek
    aquisition
    Trini Lopez
    Neil Diamond
    CCR
    map 1
    map 2
    map 3
    map 4

etc

Juist om die gemengde mappen gaat het, dat is geen speciaal genre, hoe krijg je zo ’n serie naar een mp3 cd?

Moderator
    unSOUND

Het gaat er niet om wat voor genre het is, als alles maar in 1 playlist staat. Vervolgens moet je kiezen in welke sortering het geplaatst wordt…

Bijdrager
    bonestaak

Ik ben even bezig om het via een brandmap te doen, even kijken of dat lukt, ik merk wel op dat ik niet meer dan 10 mappen aan kan maken. Het is bedoeld voor in de auto dus even testen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.