6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

    Bijdrager
    hapipiko

    Move-to-iOS

    Nieuwe iPad Air en ik wilde mijn contacten overzetten van Samsung GT-P3100.
    https://support.apple.com/nl-nl/HT201196

    Bij google play de app ‘Stap over op iOS’ gedownload en die op Samsungtablet gezet.
    Bij iPad configuratie kies ik bij ‘Apps en gegevens’ voor: ‘Zet gegevens over van Android’.
    De app staat aan op Samsung Tablet en ik krijg een scherm waarop ik een code kan invoeren.
    Op iPad krijg ik nu het scherm ‘Zet over van Android’ en daaronder ga door…
    Als ik daarop tik, kom ik in een scherm en zie een code van 6 cijfers..maar meteen is de wifi verbinding weg!
    Ik heb het diverse keren geprobeerd, maar elke keer krijg ik een nieuwe code, en valt meteen de wifi weg.
    Als ik op ‘vorige’ tik, krijg ik de wifi weer terug.
    Zit er een bug in deze iPad of doe ik iets niet goed?


    Bijdrager
    Shmoo

    Kijk gewoon eens of er een Exporteer functie is op die Samsung tablet. Contacten > Exporteren, dan krijg je waarschijnlijk een bestandje dat je op de iPad kan Importeren.

    Het gaat denk ik sneller als je dat via iCloud.com > Contacten > Importeren doet .. en boem ze staan op je iPad.


    Bijdrager
    hapipiko

    bedankt Shmoo,
    ben nog ermee bezig, maar ik vraag mij af waardoor het komt dat mijn iPad air na stap 3 van het migratieprogramma de wifi uitzet.
    Iemand een idee?


    Bijdrager
    hapipiko

    niemand een idee dus.:-P


    Bijdrager
    hapipiko

    Waar kan ik ergens aangeven dat dit item (onopgelost) is gesloten?


    Bijdrager
    Dick de Roos

    Als het probleem is opgelost, kan je in de titel zetten: Move-to-iOS (opgelost)
    En als het nog niet is opgelost laat je het zoals het is.
    Misschien dat over een jaar of tien iemand een oplossing weet te bedenken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.