3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    eonic

mountain lion op macbook unibody

Beste allemaal,

Ik heb een vraag omtrent mountain lion op mijn macbook unibody.
    Ik heb een dus een macbook unibody met de volgende specs:
    intel core duo 2.4 ghz, 8 gb ram, en een hybride drive (seagate momentus xt 750GB/8GB)

Ik werk veel met logic, wat mijn macbook tot op de dag van vandaag nog prima trekt. Nu wil ik eventueel overstappen op logic pro X, maar om dit te doen heb je dus mountain lion nodig.

Ik vraag me af of er iemand is die ervaring heeft met ml op mijn type macbook. de ondersteuning is er, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het ook allemaal soepel gaat. Is het het nog waard om ml te kopen en daarna logic pro x, of wordt dit toch wat te zwaar voor t oude beestje.

Daarnaast wil ik op termijn eventueel een imac aanschaffen. Mocht ik nu logic pro x kopen, en vevolgens een imac, kun je dan logic unregisteren op mijn huidige machine en installeren op de nieuwe, of wordt dit twee keer kopen ?

Ik merk wel dat als ik bijvoorbeeld een app op mijn iphone koop, ik hem dan ook vaak op de ipad krijg, maar ik kan me zo voorstellen dat dit met de grotere apps niet zo werkt.

alvast bedankt voor de informatie

Bijdrager
    TheBigZ

Mountain Lion draait prima op een Late 2008 MacBook met 8GB geheugen.

Bijdrager
    superapple

Als je een app in de mac app store koopt, mag je die op alle gemachtigde computers (max. 5) downloaden. De tijd dat apple nog met licenties werken ligt achter ons.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.