13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Mountain Lion installeren vanaf USB-stick

Hallo,
    Ik heb even een vraag over het installeren van Mountain Lion. Ik heb een USB-stick met Mountain Lion daarop geïnstalleerd. Nu wil ik graag een schone installatie uitvoeren op mijn iMac. Zal die tijdens de installatie vragen om mijn Apple ID?
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Zou je dat erg vinden misschien? Volgens mij vraagt hij wel om je Apple-id, om je iCloud te configureren enzo.

Of bedoel je voor je kan installeren? De enige reden die ik mij kan bedenken waarom je dat vraagt is dat je een illegale kopie hebt en je bang bent dat hij niet zal installeren wanneer hij vraagt naar het apple-id van de koper.:evil:

Bijdrager
    TheBigZ

Probeer het, en je weet het antwoord.

Bijdrager
    Maverick9898

Misschien kunnen jullie ook meedenken met de TS? Hij kan ook gewoon zijn hoeveelheden installaties niet op willen opofferen, die via het Apple ID geregistreerd staan.

Bij Lion deed hij dat niet, bij Mountain Lion weet ik dat niet.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb anders wel een antwoord gegeven op zijn vraag hoor Maverick… Bij mij vroeg hij enkel om een ID toen ik mijn iCloud kon instellen.

Bijdrager
    Maverick9898

Dat is zo;).

Maar het antwoord van TheBigZ vind ik een beetje flauw in dit geval.

Bijdrager
    TheBigZ

@Maverick: Er is geen beperking aan de hoevelheid installaties van (Mountain) Lion, dus jouw argument is kul. Je mag (Mountain) Lion installeren op iedere Mac in je huishouden, ook als dat er meer dan vijf zijn.

Bijdrager
    Brainy

Je kan ML zo vaak installeren als je wilt, er is geen apple id nodig voor installatie. Je kunt vervolgens ieder apple id gebruiken wat je wilt als je gebruik wilt maken van de app store bijvoorbeeld. Het hoeft dus niet het apple id te zijn van de koper, maar dat mag wel…

Bijdrager
    ChrisMax

We gaan het morgen is proberen dus jullie horen van mij:)

Bijdrager
    Yggdrasil

Ervaring:

Ik heb Mountain Lion geïnstalleerd vanaf een USB stick voor een Clean install op de iMac.
    Er werd gevraagd naar een Apple ID om iCloud te activeren maar die stap kon je overlaten.

Resultaat: Gewoon mogelijk, zonder meer.

Bijdrager
    ChrisMax

Dubbel check: gewoon gelukt!:)

Bijdrager
    Yggdrasil

:thumbsup:

Bijdrager
    TheBigZ

:thumbsup:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.