10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    diendea

Mountain lion – final cut pro 6.0.6

Heeft iemand ervaring met final cut pro 6.0.6 op ML?

Ik hoorde een gerucht dat alleen FCP X op ML draait, iemand enige kennis hierover?

Bijdrager
    Hansi2124
    Bijdrager
    Qmagic

Er is een website om dit te checken:
    http://roaringapps.com/app:5171

Edit: Net te laat, dezelfde site als hier boven.:)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Misschien kan OMT zolang er vraag naar is een vaste link zetten op de home page? :sarcastic::nerd:

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien is het beter als men eerst leert zoeken……

Bijdrager
    1984

Vaak als je gaat zoeken kom op een topic terecht waar een slot op zit. waarom worden deze niet verwijderd als je toch niet meer op kunt reageren. of er iets aan toe te voegen omdat het foutieve informatie verstrekt.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Zoals je ziet Hans bedoelde ik het cynisch, want je hebt gelijk het is toch zo gemakkelijk. Als een 59 jarige (die niet met internet is opgegroeid) in kan typen: “mountain lion compatible” via Google en dan als 2e treffer o.a. “roraringapps” ziet staan moet het toch niet moeilijk zijn? (Ik denk dat een hoop mensen o.a. de verkeerde trefwoorden gebruiken, het ligt in ieder geval niet aan google)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    1984 op 03 augustus 2012

Vaak als je gaat zoeken kom op een topic terecht waar een slot op zit. waarom worden deze niet verwijderd als je toch niet meer op kunt reageren. of er iets aan toe te voegen omdat het foutieve informatie verstrekt.

Ik zoek zelden via OMT, gewoon via Google in het browser veld, want het gaat in dit geval om die site en niet om een topic.

Bijdrager
    1984

Ik gaf al aan dat ik ook Google gebruikte, Vooral omdat de zoekfunctie van OMT lange tijd een puinhoop was

Bijdrager
    diendea

Ja ik heb het begrepen, zal iets meer mijn best doen om de juiste zoektermen te gaan gebruiken. De zoekfunctie van omt vind ik, als je echt gericht ergens op zoekt niet altijd even doeltreffend.
    Bedankt igg.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.