13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Booden

Mountain Lion en iTV

Na de installatie van Mountain Lion dacht ik dat ik iTV aou kunnen gebruiken voor het tonen van foto’s via iPhoto rechtstreeks naar mijn iTV. Bij delen in iPhoto vind ik mijn iTV niet terug en ook op het algemene Mac scherm zie ik iTV niet.

Mijn iTV is met de ethernet poort in mijn netwerk opgenomen.

Heeft iemand een verwijzing naar een handleiding hier voor?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Wat is een iTV?

Bijdrager
    KarelWillem

Apple TV heet het ding Booden.:lol:

In iTunes (niet in iPhoto denk ik) Thuisdeling aanzetten??

Bijdrager
    Booden

Sorry hoor! Ik bedoel Apple TV (2e versie)

Bijdrager
    mighty servant

Heb je Thunderbolt voor nodig ( beschikbaar op apparaten mid 2011)

Bijdrager
    KarelWillem

WTF?:lol:

Nee, sorry. Maar daar heeft het werkelijk dan ook helemaal niets mee te maken.

Zelfs vanaf een iMac van 2006 of ouder kan een Apple TV nog de foto’s laten zien op de TV.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Heb je ‘foto’s delen’ ingeschakeld? (In de menubalk van iTunes>geavanceerd>’kies foto’s om te delen’.

Bijdrager
    Domtoren

AirPlay Mirroring requires a second-generation Apple TV or later, and is supported on the following Mac models: iMac (Mid 2011 or newer), Mac mini (Mid 2011 or newer), MacBook Air (Mid 2011 or newer), and MacBook Pro (Early 2011 or newer).

Heb je een van bovenstaande Macs?

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom blijft iedereen nu over dat AirPlay Mirroring, en nieuwe Macs zeuren?!:lol:

We hebben het hier over standaard AirPlay.
    Dat kan op vrijwel iedere Mac.

Je hebt helemaal geen AirPlay Mirroring nodig om je foto’s op je Apple TV te zien.

Bijdrager
    Domtoren

Aangezien TS het heeft over “na installatie van ML” veronderstel ik dat hij Airplay Mirroring bedoeld.

EDIT: misschien kan TS de vraag verduidelijken? Gaat het over Airplay Mirroring of over een willekeurige manier om zijn fotos op zijn Apple TV te tonen?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, daar kan je nog wel eens gelijk in hebben.
    Wil hij de foto’s op de TV zien, die hij in iPhoto open heeft staan o.i.d.?

Niet dat dat veel zin zou hebben, maar goed… het is inderdaad een vage vraag.:wink:

Bijdrager
    mighty servant

WTF?
    Nee, sorry. Maar daar heeft het werkelijk dan ook helemaal niets mee te maken.

Ja, daar kan je nog wel eens gelijk in hebben.

lezen, denken,begrijpen en dan reageren is de juiste volgorde KW:-) Maar je bent wel sportief:-)

Bijdrager
    KarelWillem

:grin:

Al met al weten we nog niet echt wat er bedoeld wordt.:lol:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.