7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    PeterK

Motorola V550 met bluetooth wil niet syncen

Ik heb een motorola V550 met bluetooth. Via bluetooth kan ik wel verbinding maken en door de bestanden browsen, maar syncen met adresboek lukt niet. Als ik kijk bij ondersteunde telefoons dan staat hij daar wel bij, en iSync en Adresboek staan aangevinkt als zijnde ondersteund. Nu is dat wel bij iSync 2.1 onder Tiger en ik draai met 10.3.9 Zou dat het probleem kunnen zijn?

[mod:db407a6f1b=”tiny”] Ik heb de titel van de thread aangepast. Hier graag geen HOOFDLETTERS, uitroeptekens en woorden als ‘SPOED’ en ‘HELP’.[/mod:db407a6f1b]

Bijdrager
    Manitoe

Apple heeft de compatibilty list voor iSync sinds Tiger inderdaad gevoelig uitgebreid, vooral wat Motorola betreft, het is dus best mogelijk dat je toestel pas vanaf iSync 2.1 ondersteund wordt. Ik heb even gezocht naar een comaptibility list voor vorige versies van iSync, maar kon niet direkt iets vinden. Hoedanook zou ik je een upgrade naar Tiger aanraden…

Bijdrager
    dede

voor zover ik weet kunnen alle Motorola gsm’s enkel syncen via de USB kabel en niet via bluetooth. . .

Bijdrager
    PeterK

ja ik had ook al eerder zitten zoeken en het lijkt er inderdaad op dat syncen alleen via een usb kabel kan.

Bijdrager
    Manitoe

Toch niet, mijn Motorola V3 Black synct perfect over Bluetooth.

Bijdrager
    PeterK

Ja maar mijn V550 dus niet, draai jij onder Panther of Tiger.

Bijdrager
    Manitoe

Tiger. Heb het nooit geprobeerd onder Panther, dus ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het daaraan ligt, al heb ik een sterk vermoeden van wel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.