1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Joenahh

Motion 5 overgangen raar in final cut pro X

Hey allemaal,

Vandaag aan het monteren in Final Cut Pro X, waarbij ik Motion 5 overgangen gebruik. Het vervelende is echter dat de Motion 5-overgangen niet goed worden weergeven in Final Cut Pro X.

Het is een ingekochte Motion overgang, die het een paar maanden geleden gewoon nog goed deed. Maar vandaag wilde ik er weer mee verder en wordt de overgang totaal anders weergeven in Final Cut Pro X. Kleuren zijn anders, gebruikte vormen zijn anders en elementen worden verkeerd weergeven. Als ik in Motion 5 zelf kijk, wordt de overgang goed weergeven. Maar zodra ik deze save om in Final Cut Pro X te gebruiken, verandert alles weer compleet.

Toen ik de overgang op een andere iMac ging proberen, gaat de vertaling van Motion 5 naar Final Cut Pro X wel goed. Het lijkt wel alsof er een diepe fout zit op m’n iMac. Ik heb zowel Motion 5 als Final Cut Pro X volledig opnieuw ge├»nstalleerd, de preferences weggegooid, etc. Maar het probleem blijft bestaan.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan me uit de brand helpen? Alvast bedankt.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.