12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    senne

Mooie subtiele Core Animation effecten…

Check: http://handras.hu/?p=333

Echt chic gedaan, die subtiele effectjes!

Bijdrager
    JWB

Mooi, maar ik krijg wel een bubblegum-smaak in mijn mond…

Bijdrager
    Selected

hahahahaha..saai dus..:evil:

Bijdrager
    cocoia

En dit is ook best netjes in Leopard… Eindelijk nuttige visuele effecten i.p.v. kubussen enzo…

Bijdrager
    www.project-euh.com

Voelen jullie je ook zo zo bij het handje genomen?

Bijdrager
    jago

Alle 2 hebben ze zo een lelijke cursor! ik hoop dat die niet blijft!!! zeker het geel worden bij witte achtergrond >> JAK!

En de mega paarse pijl bij help … :sealed: O..M..G..

Bijdrager
    Selected
    ”cocoia”

En dit is ook best netjes in Leopard… Eindelijk nuttige visuele effecten i.p.v. kubussen enzo…

Hey Cocoia ..heb je Core Animation al getest..??

Bijdrager
    cocoia
    ”Selected”
    ”cocoia”

Nou, ja, naast dat soort systeem-eigen dingen krijg je eigenlijk de fundamenten voor Core Animation (dat meer een marketingterm is voor Quartz Extreme met wat uitbreidingen en features die er eigenlijk al in hadden moeten zitten) – examples, die nu vol zitten met explosie-particle effecten en dergelijke, en heel veel 3d applicaties omdat OpenGL nu echt ge├»ntegreerd is. Werken met Quartz wordt gewoon een alledaags iets. Maar ik ga daar wellicht een post over beginnnen met wat nieuwe videos’ van Quartz Composer 2.

Bijdrager
    klaus
    ”jago”

Alle 2 hebben ze zo een lelijke cursor! ik hoop dat die niet blijft!!! zeker het geel worden bij witte achtergrond >> JAK!

En de mega paarse pijl bij help … :sealed: O..M..G..

Volgens mij is dat geel iets die het capture programma toevoegt aan de cursor. Dus niet te zien voor de gebruiker zelf.

Die paarse pijl bij de help is wel zo, al gezien in andere screenshots ook.

Bijdrager
    Selected
    ”cocoia”
    ”Selected”
    ”cocoia”

Nou, ja, naast dat soort systeem-eigen dingen krijg je eigenlijk de fundamenten voor Core Animation (dat meer een marketingterm is voor Quartz Extreme met wat uitbreidingen en features die er eigenlijk al in hadden moeten zitten) – examples, die nu vol zitten met explosie-particle effecten en dergelijke, en heel veel 3d applicaties omdat OpenGL nu echt ge├»ntegreerd is. Werken met Quartz wordt gewoon een alledaags iets. Maar ik ga daar wellicht een post over beginnnen met wat nieuwe videos’ van Quartz Composer 2.

Heeeeeeelll graag..ik werk ook veel met Quartz Composer en maak dagelijks gebruik van 3d applicaties…..

Bijdrager
    cocoia
    ”Selected”

Heeeeeeelll graag..ik werk ook veel met Quartz Composer en maak dagelijks gebruik van 3d applicaties…..

Dan maak ik hem nu wel even, ik zie er zo weinig over. En dat over die gele cursor; dat is inderdaad de applicatie die het opneemt. Gewoon zwart met wit in Leopard ;).

Bijdrager
    Selected

@Cocoia…..ik zou ook zo graag zoiets willen/kunnen maken ( de core images animation preview, sample, die op de Apple Store te zien is..)..met de vliegende pictures..heb wel templates met Motion en Cinema 4d gemaakt, maar nog niet het effect gekregen die blijkbaar met Core Animator wel mogelijk te krijgen is..weet je al hoe het te werk gaat..?????

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.