17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

Mooie headers maken in Photoshop

Hallo,

Ik heb in een blad van Web Designer gezien dat je hele mooie headers kunt maken in photoshop.
    Ik heb er echt helemaal geen verstand van, maar ik zou het wel willen leren.

Is dit echt extreem moeilijk, of valt dit best wel mee. Wat voor software is het beste en kun je beginnen?

M.v.g. Nick

Bijdrager
    kobekes

Om mooie headers te maken met Photoshop kan ik het softwarepakket Photoshop van harte aanbevelen.

:innocent:

Bijdrager
    Gates

Photoshop is best een ingewikkeld programma. Ik ben zelf een amateur-photoshopper, dus ik spreek uit ervaring. Het duurt even voordat je het doorhebt. Maar nu ik ermee uit de weg kan (wat nog steeds zeer weinig is vergeleken met de pro’s), ben ik er wel blij mee en er valt ook iets uit te halen. Ik ben redelijk tevreden over mijn ontwerpen haha.

Maar vergeet niet eerst naar het prijskaartje te kijken.

Bijdrager
    Bintje

Moeilijk is het niet, je moet weten waar de functies zitten enzo en je moet natuurlijk een beetje creatief zijn. Tutorials kunnen je daarbij helpen, maar ik zou gewoon lekker met het programma stoeien en kijken wat er allemaal kan. Zo leer je ook hoe Photoshop werkt en gaat het ontwerpen vanzelf.

Bijdrager
    hetiszover

Alsof het alleen het programma snappen is?

Je moet ook een creatief gevoel hebben.

Bijdrager
    prullenbak

Als dat in dat blad staat, kan je daar toch lezen hoe?

Of staat er “in photoshop maak je mooie headers” en verder niks?

Kom op zeg.

Bijdrager
    maclover111

Koop dat magazine Of kijk even op Internet.
    Photoshop is een super uitgebreid pakket.
    en het wordt steeds groter.
    ik gebruik nu CS4 en ben nu amateur ik werk nu ook al 1 jaar met photoshop.

Bijdrager
    Magistic

Zonder gevoel voor creativiteit kom je helemaal nergens.

Bijdrager
    Gates
    ”hetiszover”

Alsof het alleen het programma snappen is?