8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dardow

monopoly???

hallow:D ik heb een vraagje,ik ben niet echt een spelletjes mens,maar als ik 1 ding mis..dan is het wel monopoly..omdat ik 3 maanden geleden een nieuwe ibook heb gekocht,heb ik mn windows bak aan mn broertje gedaan.daar zat monopoly 3d op.maar is er ook een monopoly voor de mac.niet zo’n suf bestandje van 2 mb dat afgrijselijk lelijk is..maar een 3d versie??????????

p.s en die ibook is niet mn 1ste mac niet dat jullie denken dat ik vrijwel onbekend ben met mac.:P
    p.s ik heb verschillende site’s bezocht maar kon er geen monopoly vinden.
    p.s als iemand wat weet alvast bedankt. :D:D

Bijdrager
    fistkikker
    ”Dardow”

Hallo,:D ik heb een vraagje. Ik ben niet echt een spelletjes mens, maar als ik 1 ding mis, dan is het wel monopoly. Omdat ik 3 maanden geleden een nieuwe ibook heb gekocht, heb ik m’n windows bak aan m’n broertje gegeven. Daar zat monopoly 3d op. Maar is er ook een monopoly voor de mac? Niet zo’n suf bestandje van 2 MB dat afgrijselijk lelijk is, maar een 3d versie??????????

p.s. en die iBook is niet m’n 1ste mac. Niet dat jullie denken dat ik vrijwel onbekend ben met mac. :P
    p.s. ik heb verschillende site’s bezocht, maar kon er geen monopoly vinden.
    p.s. als iemand wat weet, alvast bedankt. :D:D

http://www.google.com/search?q=monopoly+mac+game&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Macsoft heeft er een, in ieder geval.

Verzoekje: Aan het eind van een zin komt een punt (.), dan komt er een spatie ( ). Vervolgens begint de nieuwe zin met een hoofdletter. Hoofdletters maakt je door tegelijk op een letter en één van die toetsen met de open pijltjes omhoog te drukken. Na komma’s (,) volgt ook een spatie.
    Dat leest een stuk prettiger. Net zoals je het leuk vindt als wij de moeite nemen je vraag goed te beantwoorden, vind ik het leuk als je een beetje aandacht besteed aan het schrijven van je vraag. Ik ben niet vreselijk kritisch, maar je mag wel een beetje beter je best doen ;).

[size=9:4f51fe34e6]Oh god, ik ben een ouwe lul geworden geloof ik.:x AAaaaahhhh! Maar ik meen het wel.[/size:4f51fe34e6]

Bijdrager
    imaccer2

Watermerk mag wel eens goed kijken naar monpoly niets te vinden.

Bijdrager
    KarelWillem

Gaan we nu allemaal Japans praten?

Watermerk mag wel eens goed kijken naar monpoly niets te vinden. :wink:

Goeie zin!

Niet zo heel moeilijk te vinden trouwens dat Monopoly

Weliswaar een wat oudere versie, maar het is er in ieder geval.
    Even verder zoeken zal je wel helpen denk ik.

Bijdrager
    fistkikker
    ”imaccer2″

Watermerk mag wel eens goed kijken naar monpoly niets te vinden.

imerker2 mag wel een goed klikken naar eerste link google zo te vinden.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat zeg ik! :lol:

Bijdrager
    rastabob

oh ja deze versie ken ik,
    heel verslavend, vooral de geluidjes. En de ruilvoorstellen die de computer doet zijn erg grappig.

Na heel veel spelletjes gespeeld hebben, krijg ik toch de indruk dat de computer zichzelf als speler weet te bevoordelen. Als er nog net die ene straat vrij is, weet ie ‘m altijd voor je neus weg te kapen.

Maar eh,
    deze is niet voor OSX, weet iemand er eentje die geen classic nodig heeft.?

Bijdrager
    Rogier

Off topic: wat een ontzettend coole avatar Waterman. Beeld ze het symbool ‘&’ uit?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.