4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    idier100

Monitor 27 inch (met goede ingebouwde luidsprekers)

Hallo gebruikers van OMT.

Ik heb een vraag: ik vroeg me af of iemand hier een goede monitor met ingebouwde luidsprekers kent of weet die op een macbook werkt. Mijn ouders hebben namelijk een imac 27 inch en toen ik dat geluid hoorde stond ik echt versteld…. ik wil rond de 150-300 euro uitgeven.

alvast bedankt!

Bijdrager
    computer space

Ik ben bang dat die combi niet bestaat. Overigens is het geluid van een iMac ook nog matig. Nooit de G4 iMac gehad zeker? Of een Sony Trinitron, die kon er ook wat van.

Bijdrager
    Brombeer

prad.de

Daar zoek je een monitor van ± €200 op en de overige honderd euro steek je in een setje Soundsticks.

Bijdrager
    Shmoo

Wat ik mij afvraag…

Stel ik zou zo’n Sonos ding kopen. Kun je dat dan gebruiken voor alles dat geluid maakt in je huis. Bijv. de TV maar ook de Mac mini en als je muziek wilt luisteren maar dat niet via de Mac wilt doen dan kun je de iPhone streamen naar Sonos. Dat moet toch allemaal mogelijk zijn niet?

Ik vind het nu wel zonde dat ik twee van die lelijke speakertjes heb staan terwijl mijn Mac amper geluid maakt. Ja wat systeemgeluidjes als mijn vingers weer eens in de knoop zitten en ik 28 toetsen tegelijk aanraak.

Dat zou wel een goede oplossing zijn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.