8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Ledda

money management

Hoi,

sinds deze maand zijn er veel nieuwe dingen voor me gebeurd. Zo ben ik afgestudeerd, heb ik werk gevonden, en huur ik een appartementje in centrum Gent.

Graag zou ik financieel de zaken wat willen opvolgen, kwestie om te kunnen inschatten wanneer die iphone er kan komen;)

Welke budgetbeheer programma’s kunnen jullie me aanraden??

thx!

Bijdrager
    sypie

Ik denk dat je hier al wat meer mee kunt…

Bijdrager
    KingAchille

Onlangs bij de MacUpdate Promo Bundle

MoneyWell. Hij doet het wel goed:)

Bijdrager
    Koetjesreep

Bij het blad Macfan nummer 82 dacht ik zat een bestand op de dvd genaamd huishoudboekje.numbers of zo. Ik heb het nieuwste nummer en niet dat nummer helaas.

Bijdrager
    Hostyle
    ”KingAchille”

MoneyWell. Hij doet het wel goed:)

Bedankt voor de tip, net even bekeken. Vanavond de proefversie downloaden. Binnenkort gaat mijn hypotheek lopen end an is het wel handig om de boel wat beter te volgen en plannen. Zeker de csv import is handig. Kan ik direct de afschriften van ING importeren 8)

Bijdrager
    TheFonz

is Squirrel niets?

klikker de klik

Bijdrager
    E-quinox

Cha-Ching? Anyone?

http://www.midnightapps.com

Bijdrager
    Hostyle
    ”Hostyle”

Bedankt voor de tip, net even bekeken. Vanavond de proefversie downloaden. Binnenkort gaat mijn hypotheek lopen end an is het wel handig om de boel wat beter te volgen en plannen. Zeker de csv import is handig. Kan ik direct de afschriften van ING importeren 8)

Zaterdag in gebruik genomen, vraagt even wat uitzoekwerk maar daarna werkt het erg prettig. Het voordeel voor mij van dit programma is dat je makkelijk budgetten kunt aanmaken, waar je vervolgens je uitgaven aan kunt koppelen. Hierdoor kun je dus makkelijk zien wat je per maand nog uit kunt/wilt geven aan bijvoorbeeld cd’s en kleding.

Op basis hiervan kun je ook makkelijk een spending plan maken, waarbij je kunt aangeven of de uitgaven aan het begin of het eind van de maand plaatsvinden. Hier kun je dan heel makkelijk je spaarplan op inrichten. Heb je bijvoorbeeld veel uitgaven aan het begin van de maand, dan kun je het beste je spaargeld pas aan het eind van de maand overmaken.

Kortom, het geeft mij nog meer inzicht in mijn financiële huishouding:lol:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.