5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    wilfred

Mogelijkheid tot muziek sharen zonder iTunes opgestart

Hee,

Weten jullie of het mogelijk is een iTunes signaal na te bootsen zonder dat de applicatie daadwerkelijk aanstaat. Het liefst zou ik namelijk mijn muziek non-stop willen delen met het netwerk (dus met Rendezvous) alleen het is toch weer een hele applicatie die ervoor aan moet staan. Een programma dat alleen op de achtergrond draait zou erg handig zijn. Weet iemand of zoiets bestaat?

Groeten, Wilfred

Bijdrager
    Ruben

Wil je je muziek algemeen beschikbaar maken of persé in iTunes? In het eerste geval zou je bijvoorbeeld je standaard webserver (Apache) kunnen laten verwijzen naar je iTunes Library, heb ik ook een tijdje zo gedaan. Maar als je echt gebruik wilt maken van de mogelijkheden van iTunes lijkt het me dat je inderdaad ook aan iTunes “vast” zit. Maar wat is er dan precies op tegen om iTunes op de achtergrond gewoon mee te laten draaien?

Bijdrager
    El_Oy

Misschien dat je van het weekend zin hebt om dit te porten… :D :D :D

Bijdrager
    wilfred
    ”iRuben”

Wil je je muziek algemeen beschikbaar maken of persé in iTunes? In het eerste geval zou je bijvoorbeeld je standaard webserver (Apache) kunnen laten verwijzen naar je iTunes Library, heb ik ook een tijdje zo gedaan. Maar als je echt gebruik wilt maken van de mogelijkheden van iTunes lijkt het me dat je inderdaad ook aan iTunes “vast” zit. Maar wat is er dan precies op tegen om iTunes op de achtergrond gewoon mee te laten draaien?

Ja het liefst wil ik inderdaad via Rendezvous mijn playlisten sharen zodat andere iTunes-applicaties over het netwerk mijn library kunnen gebruiken.

Ik heb ook Apache laten verwijzen naar mijn Library maar hoe kan mijn netwerk die muziek dan afspelen? Met ‘open stream’ zou het moeten kunnen volgens mij. Dan kom ik nu weer met de vraag of het mogelijk is een Apache-directory in iTunes te importeren :d.

Sorry voor deze onduidelijke woordenkeus.

Groeten, Wilfred

Bijdrager
    Webarcher

Misschien is dit wat voor je:

http://www.slimdevices.com/pi_features.html

Jeroen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.